Volkswagen
Az idei megmérettetésen fennállása során már ötödször, az elmúlt négy év során pedig sorrendben negyedszer a balatonfüredi Csermely és Társa Kft. kapta meg a rangos díjat. Ehhez hasonló, sorozatosan elnyert elismerésben még senki nem részesült a Volkswagen szervizdíjak odaítélésének története során. Három illetve négy győzelemmel német, brit, dán, luxemburgi és szlovén márkaszervizek már büszkélkedhetnek, de ötször csak Csermelyék tudtak a legjobbnak bizonyulni.
Csermely Ákos a díjjal
A Volkswagen által 2008-ban alapított díjért folyó versengésben már a legjobb százba bekerülni is komoly eredmény. Ezért a többszörös győzteseknek a Volkswagen - a harmadik kitüntetést elnyerőknek - létrehozta virtuális dicsőségcsarnokát, a VSQA Hall of Fame megkülönböztető kategóriát, ahová jelenleg a Csermely és Társa Kft. mellett még hét másik európai Volkswagen márkaszerviz kapott meghívót. A Volkswagen Service Quality díj elnyeréséért versengve a szervizeknek először egy 12 hónapos, szabványosított ügyfél-elégedettségi felmérést kell elvégezniük. A díj értékelése szempontjából az ügyfelek megtartásának képessége és az ismételt javítások aránya számított kiemelt szempontnak.
A díjazottak
Michael Horn, a Volkswagen vevőszolgálati igazgatója a díjátadón elmondott köszöntőjében kiemelte a Volkswagen márkakereskedések és szervizek erős elkötelezettségét: "Csak akkor tarthatjuk fenn sikereinket, ha kiváló minőségű szolgáltatásokat nyújtunk és az ügyfeleink maradéktalanul elégedettek velünk, így fog feljutni 2018-ra a Volkswagen a csúcsra. Tekintettel a folyamatosan javuló eredményekre és a felívelő fejlődésre biztos vagyok a sikerben."