BMW
Bemutatkozik a nagyközönség előtt a vadonatúj BMW 7-es sorozat, amely a dinamikus menetteljesítmény, a fejedelmi utazási komfort és a luxus minőség egyedülálló egységét kínálja. A luxuslimuzin hatodik generációja a BMW i modellek megannyi technológiai innovációját megörökölte, így az egyedülálló Carbon Core karosszéria-felépítést, a BMW 740e típusban pedig az eDrive hajtásrendszert is. A plug-in hibrid 7-es BMW rendszerteljesítménye 240 kW / 326 lóerő, kombinált üzemanyag-fogyasztása 2,1 liter / 100 km, károsanyag-kibocsátása pedig mindössze 49 gramm / km*.
Frankfurtban ünnepli világpremierjét a kimagasló sikernek örvendő BMW X1 modell második generációja is, amelynek arányai, utastér-kialakítása, ötletes megoldásai és felszereltségi opciói a nagyobb BMW X modelleket idézik. A BMW Group vadonatúj motorcsaládjának erőforrásai, a váltók és a részletekbe menően modernizált xDrive intelligens összkerékhajtás együttesen minden korábbinál sportosabb és hatékonyabb vezetést biztosít. Az utastér sokoldalúsága, prémium minősége és helykínálata eközben még tovább nőtt.
A bajor gyártó legsikeresebb modellszériája, a BMW 3-as sorozat, amely mindmáig több mint 14 millió példányban kelt el világszerte és amely immáron négy évtizede kategóriája meghatározó egyénisége, elsőként a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalon közönsége elé gurul ki felfrissített, vadonatúj formájában. A BMW 3-as limuzin és a BMW 3-as Touring mellett a BMW M3 is némileg módosított karosszéria-elemekkel, tovább fokozott prémium minőséggel és felfrissített motorpalettával büszkélkedhet.
A BMW 330e modell képében most először mutatkozik be a prémium középkategória szegmensében a BMW eDrive technológia, amelynek összkerékhajtású plug-in hibrid hajtáslánca 185 kW / 252 lóerő maximális teljesítményre képes, 1,9 – 2,1 liter / 100 km kombinált üzemanyag-fogyasztás és 44 – 49 gramm / km* emisszió mellett.
A vadonatúj BMW 225xe modell a BMW 2-es Active Tourer első plug-in hibrid a BMW mérnökei ugyanis most először kapcsolták össze az előre keresztben beépített, háromhengeres benzinmotor és az elsőkerék-meghajtás kettősét az úttörő BMW eDrive technológiával. Amíg az 1.5 liter hengerűrtartalmú benzinmotor az első kerekeket, addig az elektromos erőforrás a hátsó tengelyt hajtja, rendhagyó hibrid összkerékhajtást hozva létre, amely egyedülálló a BMW 2-es Active Tourer kategóriájában. A rendszer összteljesítménye 165 kW / 224 lóerő, kombinált üzemanyag-fogyasztása 2,0 – 2,1 liter / 100 km, kombinált károsanyag-kibocsátása pedig 46 – 49 gramm / km*.
Az innovatív BMW i modellekhez kifejlesztett BMW eDrive hajtáslánc-technológiát a BMW egyre több modellsorozata örökli meg: a teljesen elektromos mobilitást, a kivételes hatékonyságot és a márkára jellemző vezetési élményt nyújtó technikát a rövid időn belül sorozatgyártásba kerülő BMW X5 xDrive40e modell után további három modellsorozatában is elérhetővé teszi a bajor gyártó. A BMW eDrive modellcsalád hamarosan a BMW 740e, a BMW 330e és a BMW 225xe típusokkal egészül ki.
A 66. Frankfurti Nemzetközi Autószalonon első ízben hull le a lepel a BMW motorsport-ügyfélkörének legújabb vezérmodelljéről, a BMW M6 GT3 versenyautóról, amely M TwinPower Turbo turbófeltöltésű technológiával dolgozó V8-as erőforrást, aerodinamikailag finomhangolt alvázat és karosszériát, szénszál-erősítésű műanyagból (CFRP) készült gyűrődési zónákat és karosszéria-elemeket, mindezek következtében pedig kevesebb, mint 1300 kilogrammos önsúlyt gurít a mérlegre. A BMW M6 GT3 versenyautó világpremierje mellett bemutatkozik a színpadon a BMW M6 Competition Edition is, amely 441 kW / 600 lóerő maximális teljesítménnyel ruházza fel a BMW M6-nemzedék eddigi legerősebb képviselőjét (9,9 liter / 100 km kombinált üzemanyag-fogyasztás és 231 gramm / km emisszió mellett).