Corvette
A 20 éves születésnapját a hétvégén ünneplő Nemzeti Corvette Múzeum vezetése bejelentette, hogy a 18 méter hosszú, 14 méter széles és 9 méter mély víznyelőt, amely februárban alakult ki a kiállítótér beszakadt padlója alatt, hamarosan betemetik. Eredetileg meg akarták őrizni a lyukat emlékül az utókornak, de amikor kiderült, hogy a szerkezeti megerősítés és a páratartalom állandó szabályozása több mint egymillió dollárba kerülne, inkább a betemetés mellett döntöttek.
A nyolc belé zuhant, károsodott autóból csak hármat, a 2009-es Blue Devil ZR-1 prototípust, az 1992-es, egymilliomodik Corvette-et és egy 1962-es Corvette-et fognak rendbehozni, a többit meghagyják sérülten, de ezeket is csak állapotmegóvást szolgáló, apró karbantartási munkák elvégzése után fogják kiállítani.
„Az volt a célunk, hogy a Nemzeti Corvette Múzeumot helyreállítsuk a szörnyű katasztrófa után, mégpedig úgy, hogy mind a nyolc autót restauráljuk” – nyilatkozta Mark Reuss, a General Motors elnökhelyettese. „Azonban az autók kiemelése után egyértelművé vált, hogy a restaurálás nem lenne praktikus, mert olyan kevés alkatrész maradt meg bennük, ami helyrehozható. „Azon kívül történelmi értéke is van annak, ha az autókat úgy állítjuk ki, ahogy vannak” – folytatta.