Mahle
Az egyre szigorodó CO2 kvótáknak köszönhetően az autógyártók kénytelenek gyorsan alkalmazható fogyasztás csökkentési módszerek után kutatni, így nem csoda, hogy viszonylan hamar elterjedtek a 48-voltos mild hibrid vagy enyhe hibrid rendszerek, amik ugyan nem rendelkeznek saját villanyos hatótávval az autó számára, de mindenképp segítenek a károsanyag-kibocsátás csökkentésében. Azonban nem minden gyártónak volt ideje saját rendszert fejleszteni, így előtérbe kerültek a híresebb alkatrész beszállítók, mint például a Mahle, aki éppen most állt elő saját 48-voltos rendszerével.
Prototípusuk egy 48-voltos akkumulátort tartalmaz, növelt töltési és kisülési arányokkal, ami nagyszerű üzemanyag fogyasztási lehetőségekkel kecsegtet köszönhetően az optimalizált akkumulátorhűtésnek. A rekuperált energia felhasználásával a Mahle állítása szerint akár 12-15%-kal csökkenthető a fogyasztás. Mivel nem találtak az igényeiknek megfelelő, kompakt méretű akkumulátort, saját maguk fejlesztettek egyet, ami 10 vagy 20 kW csúcsteljesítménnyel tud dolgozni egy rövid ideig, ami elképesztő egy mindössze 0,5 kWh-s akkucsomagtól.