Megújult a BKV hivatalos honlapja - tudatta a közlekedési cég hétfőn az MTI-vel.
A járvány nagy lökést adott az online autókereskedelmnek és a lendület azóta sem állt meg. Van aki nem feltétlenül örül neki, de az online értékesítés ugyanúgy megállíthatatlanul tör előre, mint az elektromos hajtásláncok.
Nemrég írtunk a Cazoo-ról, mint az online használtautó kereskedelem egyik úttörőjéről, de vannak más szereplők is, akik ezen a piacon versenyeznek a vásárlók kegyeiért. Felvásárlások, bukások és sikerek váltogatják egymást ezen az egyre érdekesebb területen.
Több alkalommal is írtunk az online autóértékesítés terjedéséről a járvány kapcsán, mivel egy ideig sok helyen ez volt az egyetlen módja az autók eladásának. Mik a tapasztalatok, működik-e a koncepció?
Közel ötszáz néző volt élőben kíváncsi az AMTS Youtube csatornáján megtartott Magyarok a Világ Járműgyártásában bemutatóra.
December 8-tól január 7-ig 42 százalékkal többen váltották meg online a vasúti jegyet, mint egy évvel korábban - közölte az MTI-vel a MÁV Magyar Államvasutak Zrt. pénteken.
A négy élsportoló részletgazdag profilját magával ragadó látványvilág, lebilincselő videós tartalom, hiteles történelmi áttekintő, 360°-os utastéri kamerakép és a vezetés vérpezsdítő élménye járja át.
A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A biztosítók, javítóműhelyek és ügyfelek érdekeit egyaránt támogató szolgáltatás nemcsak Magyarországon, de a közép-európai régióban is egyedinek számít. A szolgáltatás próbaüzeme, amelyhez az egyik vezető biztosító már...
Nissan az európai autógyártók közül elsőként értékesített autót kizárólag a Twitter közösségi hálózatának használatával.
Vajon a Facebook, a Youtube és a Twitter csak „játék”, vagy nagyon is komoly szerepük van az autóvásárlók érdeklődésének megragadásában és fenntartásában? Az autóipar online fogyasztói szokásokat elemző cikksorozatunk nyolcadik részében a közösségi média szerepét és teljesítmény mutatóit...