2021.03.04.

Több alkalommal is írtunk az online autóértékesítés terjedéséről a járvány kapcsán, mivel egy ideig sok helyen ez volt az egyetlen módja az autók eladásának. Mik a tapasztalatok, működik-e a koncepció?

2020.12.29.

Közel ötszáz néző volt élőben kíváncsi az AMTS Youtube csatornáján megtartott Magyarok a Világ Járműgyártásában bemutatóra.

2018.01.12.

December 8-tól január 7-ig 42 százalékkal többen váltották meg online a vasúti jegyet, mint egy évvel korábban - közölte az MTI-vel a MÁV Magyar Államvasutak Zrt. pénteken.

2017.03.16.

A négy élsportoló részletgazdag profilját magával ragadó látványvilág, lebilincselő videós tartalom, hiteles történelmi áttekintő, 360°-os utastéri kamerakép és a vezetés vérpezsdítő élménye járja át.

2017.03.04.

A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A biztosítók, javítóműhelyek és ügyfelek érdekeit egyaránt támogató szolgáltatás nemcsak Magyarországon, de a közép-európai régióban is egyedinek számít. A szolgáltatás próbaüzeme, amelyhez az egyik vezető biztosító már...

2016.07.07.

Nissan az európai autógyártók közül elsőként értékesített autót kizárólag a Twitter közösségi hálózatának használatával.

2016.04.29.

Vajon a Facebook, a Youtube és a Twitter csak „játék”, vagy nagyon is komoly szerepük van az autóvásárlók érdeklődésének megragadásában és fenntartásában? Az autóipar online fogyasztói szokásokat elemző cikksorozatunk nyolcadik részében a közösségi média szerepét és teljesítmény mutatóit...

2016.03.30.

Hosszú, de a szakmázók számára bizonyára tartalmas cikksorozatunkban elemezzük az autóipar online fogyasztói szokásait, segítve annak megértését, miért szeretik, vagy éppen miért kerülik a potenciális vásárlók az egyes autómárkák honlapjait, és vajon hogyan válhat belőlük az ott található...

2016.03.14.

Ötödik részéhez érkeztünk az autóipar értékesítési folyamatának új, innovatív, online módszereit és eszközeit elemző cikksorozatának. Az autóipari kutatásokkal foglalkozó ICDP nemzetközi szervezet tanulmánya részletesen vizsgálja az online fogyasztói szokásokat, és keresi azokat a megoldásokat,...

2015.12.13.

Pascal Haubenreisser, az ICDP autóipari kutatásokkal foglalkozó nemzetközi szervezet szakértője tanulmányában azt vizsgálja, hogyan hat a vásárlói szokások változása a disztribúciós folyamatokra. Cikksorozatunk második részében a kutatás hátterére világítunk rá.

Oldalak

 

Az oldal fő támogatója

 

2021.10.19
A LaFerrari igazi ritkaság. Mindössze 499 darabot gyártottak hivatalosan az ügyfelek számára, a 500....
2021.10.18
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. idén is csatlakozott az elmúlt évek legsikeresebb országos....
2021.10.18
Hibainjektálás, nonstop tesztelés, hogy mínusz 40 és plusz 110 Celsius fokon is biztonságosan....
2021.10.18
Herbert Diess, a Volkswagen AG igazgatótanácsának elnöke és Karel Havlíček, Csehország....
2021.10.18
A német vállalatokat egyre inkább aggasztja a szakképzett munkaerő hiánya. Az autóiparnak azonban....
2021.10.18
A Volkswagen Csoport az emberek és áruk hatékony, fenntartható, biztonságos és kényelmes mozgását....
2021.10.18
Egy személy életét vesztette, amikor egy személyautó vonattal ütközött össze egy vasúti átjáróban....
2021.10.18
Az újautó szállító logisztikai cégek a túlélésért küzdenek – írja az automobilwoche.de   ..
2021.10.18
Az Év Zöldautója 2022 díjra jelölt Volkswagen ID.4 feledteti az ID.3 kudarcos indulását, ez az autó....
2021.10.18
Bár a végén műszaki problémák jelentkeztek a Hyundai-ban, ez sem tudta megakadályozni a belga....