Életem első MG tesztjében igyekszem átfogó képet kapni és adni a piac legújabb megfizethető versenyzőjéről, ami páros kézzel húzhatja vissza a hazai autópiacot a realitás talajára.
Ha valaki mindig is egy valódi Jaguar sportautóra vágyott, akkor jobb, ha siet, hiszen jövőre végleg elköszön a Jaguar legendás kétüléses sportkupéjától, az F-Type-tól.
Minden idők egyik legnagyobb hatású autós játéka a Gran Turismo, ami már így is nagy hatással volt az autóipar alakulására, de most konkrétan valóság lett a szimulátor egyik autójából.
Hetven éves az első sorozatgyártott Bentley modell, ami a Continental nevet viselte. Filozófiája a mai napig ott van a márka DNS-ében, és erre büszkén hívja fel a figyelmünket a brit manufaktúra.
Volt idő, amikor még egy brit autógyár neve egybeforrt a V12-vel. Azóta persze változott a világ, most mégis visszatér a legendás páros egy meglehetősen limitált széria formájában.
Van az úgy, hogy a jól kikalkulált piaci rés mégsem létezik. Erre jó példa az az öt Bentley Mulsanne limuzin, amit az Egyesült Arab Emirátusoknak gyártottak, de nem keltek el.
Mindössze 40 darab készül majd a Valkyrie AMR Pro-ból, a két prototípust is beleértve, aminek a fejlesztésében Sebastian Vettel és Lance Stroll is résztvettek.
Minden bizonnyal a Lotus utolsó olyan sportautóját láthatjuk, amit csak egy bitang erős benzinmotor hajt.
Amikor a pénz nem akadály, akkor születhetnek ennyire egyedi megoldások, mint a karóra, ami egyben az autónk órája is.
Talán minden Mini legfurcsábbikja a narancsot reklámozó Outspan Orange, ami - ahogy neve is mutatja -, egy négykeréken száguldó narancs a 70-es évekből.