Jaguar
2020-ban rengetegen bemondták az all-int a villanyos átállásra, de azóta tudjuk, hogy csak kevesen gondolták komolyan. A Jaguar azonban mostanra tényleg teljesen leépítette belsőégésű palettáját és végigviszi a folyamatot, ami a gyár történetének eddigi legnagyobb arculatváltásával is jár. Az első autó, amin az új arculat meg fog jelenni december 3-án érkezik, a Jaguar Design Vision koncepció formájában. Ahogy a neve is mutatja, ez az autó fogja előrevetíteni a brit márka első új generációs modelljét, ami egy jövőre érkező luxus, elektromos szedán lesz.
Ezen már meg fog jelenni a Jaguar új arany felirata, a kor szellemében modern, letisztult betűtípussal, amiben a legtöbb betű kicsi, ám a G mégis nagy, illetve a szó eleji J és R betűk egymás megfordított változatai. Utóbbi két betűt formázza az új, kör alakú márkajelvény is, de szerencsére az ugró jaguár motívum is folytatja útját, immáron 2D-ben, sűrű vonalazások közepette. Az új arculatot bemutató videó alapján az is biztos, hogy harsány színekkel fognak dolgozni, a betűk pedig domborítottak lesznek. Egy olyan arculat ez, ami már nem is elsősorban az autógyártásról szól, hanem egyfajta lifestyle stílus, divat megjelenés. A cél egyértelműen visszakerülni a luxus szegmensbe, ebben pedig három villanyautó lesz a segítségükre 2030-ig.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!