Az európai autóipar erősen megosztott abban a kérdésben, hogy érdemes-e vámokat bevezetni a kínai gyártók nyomulása ellen.
Az autóipar globális szintű eltérései jelentősen meghatározzák a különböző régiókban kínált járművek típusait és technológiáit. Ezek a különbségek főként a helyi gazdasági, környezeti és politikai tényezők összjátékából adódnak, ami különösen igaz a hajtáslánc-preferenciák tekintetében.
Európa az autógyártás bölcsője, és jelentősége mit sem csökkent az évtizedek alatt. Mit jelent ez számokban?
Készül a Bizottság a szintetikus üzemanyagok szabályozására, egy előzetes dokumentum alapján kifejezetten szigorúan állnak a témához.
Az endotermikus tilalom ellen készül a bírósági beadvány.
Németország kérésére az Európai Unió Tanácsa elhalasztotta az új gyártmányú benzin- vagy dízelmotoros autók értékesítésének 2035-től való betiltásáról szóló végszavazást - tájékoztatott az uniós tanács elnökségét januártól féléven át betöltő Svédország illetékes diplomatája pénteken.
A Porsche illetékesei az e-üzemanyag-gyártás kezdetét azzal ünnepelték, hogy egy Porsche 911-et megtöltöttek az első, a helyszínen gyártott szintetikus üzemanyaggal.
„Kína csapdát állított és mi szépen belesétáltunk” - súlyos szavakkal illette egy olasz szakértő mindazt a folyamatot, ami jelenleg az autóiparban zajlik.