Lamborghini

A virtuális térben is szépen hasít a Lamborghini

2019.06.29.

Húszmillióan követik már az olasz sportkocsigyártót az Instagramon, amit a cég vezérigazgatója, Stefano Domenicali is megünnepelt.

A Lamborghini 2012 óta van jelen az Instagramon, és hét év alatt 20 millió követőt szerzett, volt olyan esztendő, amikor hárommillióval nőtt a felhasználóik száma. Azt, hogy napjainkban mennyire fontos a gyártók számára a jelenlét a közösségi oldalon, jól mutatja, hogy a 20 milliós követőtábort, maga a cég vezérigazgatója, Stefano Domenicali ünnepelte meg egy Aventador SVJ és egy Huracán EVO társaságában.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.06
Az ADAC statisztikája szerint az indítóakkumulátorral kapcsolatos problémák (43,2%-os arány) ismét....
2024.05.06
Tovább fokozza régiós terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután nemzetközi üzletfejlesztésért....
2024.05.06
Összesen 14 külföldi állam magyarországi külképviseletének 26 vezető tisztségviselőjét, köztük négy....
2024.05.06
„A MINI Aceman egy erős egyéniség, saját fiatalos jegyekkel a MINI új modellcsaládján belül. Önálló....
2024.05.06
Mintegy 10 perc alatt töltötték 10-ről 80 százalékra a Polestar 5 prototípusát az új szilícium....
2024.05.05
Egy elektromos autó használata csak akkor klímasemlegesebb, mint egy belsőégésű motoros autóé, ha....
2024.05.05
Két gyermek életveszélyesen megsérült egy közlekedési balesetben Ceglédnél vasárnap - közölte az....
2024.05.05
Ennél nagyobb átalakuláson autó nem is eshet át, mint a többszörös Le Mans-i győztes hibrid Porsche....
2024.05.05
A vitorlázó gép a Turócszentmártonhoz tartozó Tomčany melletti, az Aeroklub Martin polgári társulás....
2024.05.05
Ma már alap, hogy az autóra ötvenezres garanciát adnak. Az első autóknál nem volt természetes a....