Az új kategória már 2023-ban debütál, hét fordulós versenynaptárral.
A sprint formátum itt marad. Még véget sem ért a szezon, már biztosra vehetjük, hogy jövőre is láthatunk majd sprintfutamokat, ráadásul jelentősen többet, mint idén.
A tavalyi versenynaptárban eredetileg 22 futam szerepelt, de a világjárvány miatt végül csak 17-et tudtak megrendezni - többnyire nézők nélkül -, és olyan kiemelt események maradtak el, mint a Monacói és a Szingapúri Nagydíj.
Nem hiszi a Forma–1 elnöke, hogy Lewis Hamilton a fizetésével kapcsolatos vitája miatt nem kötött még megállapodást a Mercedesszel - írja az m4sport.hu.
Ha a járvány után normalizálódik a helyzet, véget vethet a Forma–1-es versenynaptár folyamatos bővítésének a sportág új elnöke. A futamszám csökkentését és a pályák rotációját helyezte kilátásba - írja az m4sport.hu.
A hét végén vált bizonyossá, hogy a visszatér a Forma-1-be egy rég nem látott szereplő, aki korábban a Ferrari alkalmazásában állt.
Húszmillióan követik már az olasz sportkocsigyártót az Instagramon, amit a cég vezérigazgatója, Stefano Domenicali is megünnepelt.
A Lamborghini elnök-vezérigazgatója, Stefano Domenicali 2014-ben, 23 év után hagyta ott a Ferrarit, hogy az Audihoz, majd két év múlva a Lamborghinihez szerződjön. A Ferrarinál az utolsó években a Forma 1-es csapatot vezette, és most ezt a versenyzői mentalitást szeretné átmenteni a konkurens...
Az olasz márka nyitott modellkínálatának bővítésére egy full elektromos hajtáslánccal, derült ki Stefano Domenicali, a márka vezérigazgatójának genfi nyilatkozatából a hét elején.
A Ferrari korábbi csapatfőnöke, Stefano Domenicali veszi át az új évben a Volkswagen-konszernhez tartozó Lamborghini vezetését - értesült a müncheni székhelyű Süddeutsche Zeitung.