ford; f-150; truck; teher; plató; aluminium; marketing;
Amikor egy márka logót vált, azt általában nagy csinnadratta övezi. Nem így történt ez a Ford esetében. Az amerikai gyártó márkajele egyszerűen megjelent az F-150 pick-upon.
A világ legkelendőbb pick-upjának új kiadásán egyszerűsített kialakítású logót találunk. A forma továbbra is a klasszikus kék ovális, de a krómozott ékezetek helyett fehér szegélyt látunk. Emellett a Ford felirat kissé nagyobb és általában véve a logó kétdimenziósabbnak tűnik, mint a korábbi változat.
Furcsa módon az amerikai gyártó hivatalosan nem jelentette be a változást, bár Rob Brancheau, az F-150 színeinek és anyagainak tervezője, a Car and Driver-nak megerősítette, hogy a logó valóban új.
Valószínű, hogy a következő hónapokban a Ford kínálatának minden más modelljén is láthatjuk majd, még az Európában forgalmazottakon is.
Forrás: caranddriver.com