Meglepően sok olyan autómárka van, amely módosított valamit logójának dizájnján.
Meglepően sok olyan autómárka van, amely módosított valamit logójának dizájnján.
A 2024. évi CES®-en ünnepli világpremierjét a Honda 0 Series modellcsalád, melynek két új, nemzetközi piacra gyártott, tisztán elektromos üzemű tagját mutatja be a márka.
A legendákhoz csak óvatosan, érzéssel szabad hozzányúlni, és ez nincs másképp egy ikonikus márkajelvény esetében sem.
Az Audi egy ideje már kétdimenziós logót használ a hivatalos dokumentumokon. Most már minden járművet is így fog díszíteni.
Egy svéd feminista blogger hölgy kemény szavakat puffogtatott a Volvo felé, akik gyorsan tisztázták a blogger valótlan állításait.
Perre ment a Citroen, mivel szerintük a Polestar márka lemásolta a jelzésüket. Komoly összegeket fizethet a kínai-svéd zöldautó márka a franciáknak.
A Forma–1 új, a 2018-ben bemutatott arculathoz illő logóval ünnepli fennállásának 70. évfordulóját. A Liberty Media ígérete szerint ez csak a kezdete annak a nagyszabású ünnepségsorozatnak, amit 2020-ra terveznek.