Toyota Camry
Apró változásokkal kezdi meg a 2021-es modellévet a Toyota Camry. A frissítés leginkább az orr kialakítását érinti, ahol az autó egész szélességében végig húzódó alsó lökhárító hűtőrácsokat finoman átrajzolták, majd adtak nekik egy finom króm keretet. Így már nem annyira tolakodó, mégis maradt tekintélyt parancsoló a japán szedán karaktere. A keresztrácsokat mostantól fekete vagy sötétszürke fényezéssel is kérhetik a vásárlók, illetve két új felni is csatlakozik a kínálathoz: egy 17, és egy 18 colos könnyűfém szett.
Állítólag valamelyest módosul a hátsó lámpák rajzolata, és a gyári fotókon már az új ezüst fényezésében pózol. Azonban a további átható változásért az utastérbe érdemes bekukkantani, ahol mostantól egy 9-colos érintőkijelző szolgáltatja az infotainmentet. Az elődjével ellentétben nem integrálták a műszerfalba, hanem a mai divat szerint kiáll. Így a középső légbeömlőket is lejjebb kellett helyezniük, és a Toyota fontosnak tartotta kiemelni, hogy itt még bőven találkozhatunk fizikai gombokkal és tekerőkkel, a praktikusabb használat jegyében.
Kétféle üléshuzatból választhatunk, vagy bézs, vagy fekete prémium bőr boríthatja az üléseket, míg az utastér többi betétje továbbra is lehet fa vagy fémhatású. Természetesen frissítették a Toyota Safety Sense felszerelést is az új generációs ráfutás-segéddel, ami napközben a frontális ütközésre is figyelmeztet, de bekerült a kereszteződésekben hasznos, kanyarodást segítő rendszer is, ami a keresztforgalomra figyelmeztet. Hajtáslánc tekintetében továbbra is a 2,5 literes, 215 lóerős öntöltő hibrid rendszer jelenti az egyetlen entitást.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!