Már hivatalos képeken látható a BYD prémium almárkájának karcsú szedánja, ami döbbenetesen erős lesz.
Nálunk már kikopóban vannak, Kínában viszont még nagyon kedvelik a szedánokat, így nem csoda, hogy két nagyobb kínai autógyár is kigurított új szedán modelleket.
1999-ben kezdődött meg a japán prémiummárka első sportszedánjának, az IS 200-nak a forgalmazása az öreg kontinensen.
A „nagyokosok” mind megmondták, hogy az 5-ös BMW-nek lőttek. Nyilván egyikük sem vezette még, mert akkor nem beszélnének ilyen sületlenségeket.
Hunyorítva akár Skoda Octaviának is tűnhet a törökök második autója, egyben első szedánja, ami természetesen teljesen elektromos lesz.
Eredetileg elvetették, hogy utódjon kapjon a legendás szedán, de olyan jól teljesítenek az SUV-k, hogy mégis megfontolják a Mazda6 folytatását.
Te is belegondoltál már, hogy milyen lenne szedán farral az új Volkswagen Passat? Nem kell tovább képzelődni, elkészült egy realisztikus grafika a nem létező szedán változatról.
Vincent Cobée, a Citroen vezére erősen kritizálta a jelenlegi villanyautós trendeket. Szavaival kénytelenek vagyunk egyetérteni.
Tavaly mindössze 6000 darab Toyota Camry fogyott saját hazájában, így nem csoda, hogy hamarosan megszabadulnak tőle.
Többször kacérkodott egy négyajtós sportszedán gondolatával a Porsche, mégis a Panamera volt az első olyan koncepció, amit gyártásba is vittek.