Motorkerékpár építés
A Taurus 2×2 egy könnyű és egyszerű kétkerékmeghajtású motorkerékpár, amely szétszerelve bármelyik nagyobb csomagterű autó csomagtartójába elfér. Az orosz gyártó különböző erőforrásokkal is elkészíti igény szerint a mocit, bár ők elsősorban a Honda GX210 láncfűrész motorjára szavaznak.
A szabvány erőforrással a Taurus 2×2 súlya mindössze 82 kilogramm, ami kisebb erőforrást választva akár 60 kilogrammra is csökkenthető. A Taurus 2×2-nek azonban a láncfűrész motoron és a hatalmas abroncson kívül más furcsaságai is vannak.Az abroncsokban például a nyomást nagyon alacsonyan 0.21 bar alatt kell tartani és nem csak azért, mert a motort extrém nehéz, sáros terepre tervezték, hanem azért is, mert a motornak elől és hátul sincs felfüggesztése.
Az első felfüggesztés hiánya bár nem tesz jót a menetkomfortnak, ugyanakkor az elsőkerék hajtás megvalósítását sokkal könnyebbé teszi. A Taurus nem árult el információkat az első és a hátsó lánchajtás nyomatékelosztásával kapcsolatban, de valószínűsíthetően az oroszok megoldása arányosan osztja el a nyomatékot az első és a hátsó tengely között.
További furcsaság, hogy a Taurus 2×2 sebességváltója mindössze kétfokozatú, ami elegendő is, hiszen a motor végsebessége mindössze 35 km/óra.
És, hogy mibe kerül mindez a furcsaság? A csomagtartó állványokkal elől és hátul is alaposan felszerelt orosz terepes 75 000 rubelbe, vagy 1 100 amerikai dollárba kerül.