sportautó
Bruno Belamich, a Bell & Ross óragyár kreatív igazgatója áll a projekt mögött. Az AeroGT-t a fejlesztőmérnöke egy olyan modern szupersportautónak írja le, amelyhez a repülésből és az 1950-es évek nagy túraautóiból merített inspirációt.
Az éles vonalakkal megrajzolt, 4,7 méter hosszú és 1,1 méter magas, karbonkarosszériás sportkocsi keskeny LED-es fényszórókat kapott, az üvegbuborékos utasfülkéje pedig hasonlít a vadászgépekéhez.
A tükröket videokamerák helyettesítik, a részleteket nagyon aprólékosan dolgozták ki a légbeömlőktől a hatalmas, turbinát mintázó könnyűfém felnikig. Hatalmas szárnyak helyett az egész karosszéria termeli a leszorítóerőt, a megállásról karbon-kerámia fékek gondoskodnak.
A farrész sem kevésbé extrém, a LED-es lámpák hatalmas átmérőjű két kipufogócsövet fognak közre. A kocsi kapott egy függőleges szárnyat is, hogy még jobban hangsúlyozzák a rokonságot a repülőgépekkel.
A Bell & Ross szerint a kocsit úgy tervezték, hogy szükség esetén ne maradjon alul a neves sportkocsik ellen sem. Ezt támasztja alá, hogy az ülések mögé egy két turbóval megvadított 4,2 literes V8-as motort szereltek, 610 lóerővel. A motor erejét nyolcfokozatú váltó továbbítja a hátsó kerekek felé, a százas sprint mindössze 2,9 másodpercig tart, az elméleti végsebesség 315 km/h.
Mivel a Bell & Ross alapvetően továbbra is óragyártással foglalkozik, nem meglepő, hogy a kocsival párhuzamosan két órát is bemutattak, amelyek a legjobban a kocsi utasain állnak.