elismerés

Ötödik alkalommal bizonyult a legjobb Toyota márkakereskedésnek a Koto Autóház

2018.05.08.

A megbízhatósági és ügyfél-elégedettségi felméréseken rendszerint élen végző Toyota az ügyfelek visszajelzései alapján minden évben az úgynevezett Ichiban díjjal kitünteti azon 45 európai márkakereskedőjét, akik a legjobbnak bizonyulnak az ügyfelek kiszolgálása terén. 

Az Ichiban japánul azt jelenti: “Első Számú”, és a verseny azokat a márkakereskedéseket díjazza, amelyek a legmagasabb szinten vívják ki ügyfeleik megbecsülését és szeretetét. Az idei magyar díjazott a Kaposváron és Nagykanizsán Toyota márkakereskedéssel rendelkező Koto Autóház volt, amely hazánkban egyedülálló módon, immár ötödik alkalommal hozta el a rangos elismerést.

Minden évben több mint 2500 európai Toyota márkakereskedés vetélkedik azért a kitüntetésért, hogy a 45 Ichiban-győztes egyike lehessen, bebizonyítva elkötelezettségét az ‘Ügyfél az Első!’ filozófia iránt. Az autónak legendás minősége és megbízhatósága mellett az ügyfélkiszolgálás kimagasló színvonaláról ismert Toyota gyönyörű környezetben, a Skót Felföldön fekvő Perthsire-ben rendezte meg a 2018-as Ichiban Award díjkiosztó ünnepségét. A díjazottak közt három olyan is akadt, akik már tíz alkalommal nyertek, idén azonban 18 olyan márkaképviselet is dobogóra állhatott, akik most először kapták meg a ‘Város legjobb márkakereskedése’ címet. Az ünnepségen Dr Johan van Zyl, a Toyota európai elnök-vezérigazgatója nagy elismeréssel szólt a kimagasló teljesítményt elért kereskedések képviselőihez, kihangsúlyozva annak fontosságát, hogy személyre szabott élményt kell teremteni minden egyes vásárló számára, aki érdeklődik a márka iránt.

Az idei magyar díjazott Toyota Koto Autóház 1992 óta szolgálja ki a Toyota ügyfeleket Kaposváron, 2006 óta pedig már Nagykanizsán is (a két márkakereskedés 2016-ban esett át teljeskörű megújuláson). A több, mint 5000 aktív ügyféllel rendelkező márkakereskedés Magyarországon egyedüli Toyota márkakereskedőként 2009, 2012, 2015 és 2016 után 2018-ban immár ötödik alkalommal nyerte el a rangos Ichiban díjat.

„A Koto Autóházban elköteleződtünk a Toyota üzleti filozófiája mellett. Ezért hitelesen, és jó szívvel tudjuk ajánlani a kimagasló minőségű, környezetbarát Toyota gépkocsik megbízhatóságát, biztonságosságát, és értékállóságát. Meggyőződésem, hogy elégedettséget elérni és megtartani csak felkészült, kiegyensúlyozott, és lojális munkatársakkal lehet, ezért eltökélten dolgozunk a kifogástalan cégkultúra kialakításában. Őszintén hiszem, hogy folyamatos képzésekkel, több empátiával egyre jobb csapatszellemet alakíthatunk ki, amelynek következménye a gyorsabb, pontosabb és magasabb szintű szolgáltatás. Naprakész szakértő gárdánk igyekszik olyan minőségi kapcsolatot kialakítani a Toyota vásárlókkal, amelyre ügyfélként mi is számítunk. A Toyota ezt tanítja nekünk 25 éve!”- fogalmaz az ötödik Ichiban díj kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.

 „Az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása vállalatunk alapfilozófiája, amelyet a mostani kiemelkedően sikeres időszakban sem szabad szem elől tévesztenünk, hiszen ez ügyfeleink elégedettségének és ezáltal hosszútávú növekedésünk kikezdhetetlen alapja. A Koto Autóház ügyfélközpontú megközelítése még a Toyota magyarországi márkakereskedői hálózatán belül is kiemelkedik, elég, ha csak a Kaposváron a szervizmunkák idejére ügyfeleiknek elsőként kínált ingyenes csereautót vagy taxiszolgáltatást, vagy szolgáltatásaik folyamatosan bővülő körét említjük. Gratulálunk a Koto Autóház minden munkatársának, akik a szigorú Ichiban értékelési rendszerünk alapján 2017-ban immáron ötödik alkalommal, jól megérdemelten a legjobb eredményt érték el a hazai Toyota márkakereskedői hálózatban. – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója.

       

A Koto Autóház ügyvezetőjeként Tóth László a márkakereskedés küldetését egyébiránt abban látja, hogy különleges figyelmet szenteljenek a kimagasló minőségű Toyota modellek megbízhatóságára, az értékesítés utáni gondozására, a környezettudatosabb közlekedés népszerűsítésére és elősegítésére. Az ügyvezető megfogalmazása szerint a vállalat jövőképe, hogy a Toyota-Koto kettős piaci elsőségét hosszú távon megőrizve, csapatával folyamatosan formálja ügyfélkörének környezetjavító szemléletét, növelve a környezetbarát hibrid technológia népszerűségét, ami által csökken az emisszió, és javul a városi életminőség.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.17
Le kellett zárni az autópályát éjszaka. ..
2024.05.17
Amíg a tisztán elektromos autók piaca stagnál, addig a plug-in hybridek növekedést mutatnak, amire....
2024.05.16
Szombathely térségében történt a súlyos baleset – közölte az Országos Katasztrófavédelmi....
2024.05.16
A HangZóna mai vendége Lambert Gábor, a Magyar Biztosítók Szövetségének kommunikációs vezetője. ..
2024.05.16
Közel huszonkétezren látogattak el az idei Balatonfüred Concours d’Elegance-ra, amelyet a BMW Group....
2024.05.16
A „Terminál” a valóságban.   ..
2024.05.16
A Netrisk szerint a dízelmotoros, benzines, hibrid és elektromos új autók esetén az átlagdíj az....
2024.05.16
A szegedi Csonka János Technikumban tanul az ország két legjobb autószerelője és a legügyesebb....
2024.05.16
A Mazda Motor Corporation közzétette egész éves pénzügyi, illetve értékesítési eredményeit, és a....
2024.05.16
Az új Opel Frontera világpremierje után kiderült, hogy a SUV tisztán elektromos hajtású változata a....