ODT

Opel dakar Team - saját tempóban autóztak a idénnyitó zárónapján

2016.03.20.

Nem volt veszítenivalójuk. Igaz, pozíciót nyerni is csak akkor tudtak volna, ha valamelyik ellenfelüknek gondja van, vagy hibázik. Így azután a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős a saját kedvére, a saját tempójában autózhatott az országos bajnokság idénynyitó, bugaci futamának zárónapján.

A szombati, 110 kilométeres szakaszt teljesítette a mezőny újra – csak az ellenkező irányból. „Annyira más volt így a pálya, mintha sose láttuk volna” – adta meg a választ az Opel Dakar Team navigátora, Bunkoczi László arra a kérdésre, hogy vajon segítséget jelentett-e, hogy előző nap már mentek a pályán. 

Fotó: Cseke Tamás

„A szombati első szakaszon annyi időt veszítettünk, hogy ma már úgy álltunk oda a rajthoz, hogy tudtuk: nincs veszítenivalónk, igaz, nem is nyerhetünk” – mondta Szalay Balázs, aki az abszolút hatodik helyen ért célba a viadalon, a magyarok közül pedig a második leggyorsabb volt. – „A pályát most is nagyon szerettem, és jövőre még jobban fogom, mert azt láttam, hogy a többieknek segített a tavaly, itt szerzett tapasztalat, míg mi egyáltalán nem versenyeztünk még ezen a környéken. No meg vissza is kell rázódni a maratoni sivatagi viadalok után a sprintversenyekre, mert itt tényleg elég egy apró figyelmetlenség, egy egészen apró kihagyás, hogy az ember sok időt veszítsen.”

Ezt Bunkoczi is megerősítette: „Más attitűdöt követelnek a sprintversenyek, bele kell rázódni ebbe is. Ráadásul az ellenfelek is nagyon gyorsak, úgyhogy hibázásra egyszerűen nincs lehetőség. Nagyon élveztem az egész versenyt, jó volt itt lenni, és jó volt ezeken a pályákon versenyezni” – mondta Bunkoczi. Az Opel Dakar Team párosa tehát lendületet vett, és az elkövetkező két országos bajnoki futamon (Bábolnán és Gyulán) tartja majd formában magát, hogy a lehető legfelkészültebben állhasson oda júliusban a több mint 10 ezer kilométeres Silk Way Rally rajtjához.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.26
A hagyományos táblák helyett digitális kijelzőket kapnak a pesti fonódó villamosvonalon közlekedő....
2025.01.26
Bugatti, Ferrari, Rolls-Royce hármas az élen, óriási árbeli különbség az első és második helyezett....
2025.01.26
A 2024 márciusában bevezetett tarifareform egyszerűsítette a kedvezmények rendszerét és sokak....
2025.01.26
Limitált mennyiségben megkezdődött a legendás 1967-es Ford Mustang hű utánzatának a sorozatgyártása....
2025.01.25
2024-ben a Porsche AG átfogóan megújította termékpalettáját: a Panamera, a Taycan, a 911 és a Macan....
2025.01.25
Az új Q6 e-tron Sportback Offroad tanulmány esetében a szélesebb nyomtáv és a megnövelt hasmagasság....
2025.01.25
Ez lesz az igazi self service.   ..
2025.01.25
Az amerikai szervezet 26 autómárkát górcső alá vevő, használt autókra vonatkozó megbízhatósági....
2025.01.25
A hajtásláncokon kívül mindenhez hozzányúltak, a megjelenés is sokat változott. ..
2025.01.25
Hihetetlen, hogy milyen gyorsan eltelt az év, és nem csak mi, hanem autóink is egy évvel öregebbek....