A Suzuki frissítette a Burgman 400-at, ráadásul nem csak egy, a károsanyag kibocsátást az Euro5-ös normákhoz igazító módosításról van szó. A Burgman 400 1998-ban jelent meg, és hamar a kategóriájának legnépszerűbb motorja lett. Kétszer nyúltak hozzá komolyabban, először 2006-ban, aztán pedig 2018-ban, most pedig jó érzékkel fejlesztették tovább.
Került bele kipörgésgátló, easy start rendszer (elég egyet rányomni az indítóra, és addig köszörül, míg beindul), új műszerfalat és ABS-t kapott, illetve alaposan átfésülték a blokkot. Átalakították a fojtószelepet, a vezérlést, a hengerfejet, a gyújtást és az injektort, így pedig már teljesíti az Euro5-öt. A Burgman egyik erénye a raktér, az ülés alatt 42 literes tárolórekesz található, míg elöl a kesztyűtartó 6,3 liter térfogatú, és egy 12V-os aljzat is helyet kapott benne. További újítás, hogy a fényszórók ledesek, illetve a deréktámasz is állítható.