Bevallom őszintén egy kicsit irigy vagyok. Nem úgy általában, csak szeretett szülővárosom egyik ikonikus márkája a Berva moped miatt. Sokáig nem is gondolkodtunk itt Magyarországon azon, hogy a többi hazai kis moped és motor típussal a Pannival és a Tündével együtt esetleg újraéleszthető lenne-e...
Bármilyen előzmény nélkül szinte a semmiből robbant be a hír, hogy a hónap elején segédmotorokat vizsgáltak a tatabányai rendőrök. Eddig még nem is lenne izgalmas, hiszen ez előfordul, az viszont a közelmúltban nem, hogy a robogók teljesítményét is mérjék egy ilyen ellenőrzés során,...
Tudta Ön, kedves olvasó, hogy hamarosan ötven éves lesz a legendás olasz Motron motor márka? Valószínűleg - velem együtt - Ön sem tudta ezidáig. Merthogy legenda ide vagy oda, a Romeo néven 1961-ben alapított, és 1976-ban Motron-ra átkeresztelt egykor divatos olasz motorkerékpár gyártó jó húsz...
Milánó kis folyója, a Lambro ihlette, és nagy művésze, Daniele Oppi keresztelte. Gyártották Olaszországban, Németországban, Spanyolországban, Chilében és Indiában, többször csak a csoda mentette meg a megszűnéstől. Most az ausztriai Kremsben született újjá a varázslatos Lambretta.
A 2021-es modellévre megújult a Suzuki Burgman 400, amelyet sokan a "fotelrobogók ősatyjának" tekintenek, hiszen lassan negyedszázada a szimbóluma a kényelmes, praktikus és megfizethető nagyrobogóknak. A Burgman szinte etalonná vált a kategóriában, nemrégiben pedig üzemanyagcellás prototípus és...
Első ránézésre úgy néz ki, mint egy hagyományos robogó, de a NIU NGT elektromos, kínai gyártmány, tele van mindenféle, vezetést segítő telemetriai és digitális okossággal. Hangtalanul, emissziómentesen robog, benzines társainál töredék üzemanyag-felhasználással.
Vajon rá tudja-e venni az autósokat a BMW, hogy kiszálljanak volánjaik mögül, s a zsúfolt városi közlekedésben rápattanjanak a bajor prémiumárka újgenerációs robogóira? Úrvezető válogatja egy ilyen döntést, annyi azonban bizonyos, hogy a C 400-as robogósorozat már-már a négykerekűekkel vetekedő...
Az évek óta tartó gazdasági fellendülés következtében ma már a magyar motorvásárlók sem csupán az árcédulát nézegetik, hanem szabadjára engedve fantáziájukat, engedve ízlésük csábításának vásárolnak maguknak kisebb-nagyobb kétkerekűt. Az ízlés és a divat térhódítása a hazai motorkerékpár és...
A kérdésre számomra evidens a válasz, azonban ennek ellenére mégis sokan elmulasztják ezt a kötelezettséget. Mostanra már népes a hazai robogósok tábora, hiszen közel 600 ezer robogó közlekedik itthon, viszont a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) becslése szerint...
Napjainkban már mintegy 600 ezer robogó közlekedik Magyarországon, ezek közül azonban csak minden ötödikre fizetnek rendszeresen kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb) – közölte a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) az MTI-vel.