WTCR
A hatodik helyen zárta Michelisz Norbert az első versenyt a WTCR spanyolországi fordulójában, miután a rajt után visszaesett a pole pozícióból, és a végsebesség-adatokból úgy tűnik, hogy az autója sem volt 100 százalékos.
A WTCR szombati időmérőjén Michelisz Norbert egyetlen gyors kört tudott futni a Q1-ben, mert utána műszaki probléma miatt végig szerelték az autóját, de azzal az egy körrel is megnyerte a kvalifikáció első szakaszát, amivel megszerezte a pole pozíciót az első futamra Aragónban.
A rajt nem sikerült jól Michelisznek, egyből belülre húzódott, hogy a mellőle induló audis Gilles Magnus ellen védekezzen, de a külső íven Jean-Karl Vernay megelőzte mindkettejüket az Alfa Romeóval, és végül a belga is Norbi elé került az első kanyarban, amivel a magyar versenyző visszaesett a harmadik helyre.
Nem sokkal később Santiago Urrutia is elment mellette, majd Mikel Azcona támadta keményen, aminek a vége az lett, hogy Michelisz lesodródott a pályáról, és egészen a nyolcadik pozícióig esett vissza.
A második körben hármas csata alakult ki Yvan Muller, Luca Engstler és Michelisz között, amiben a magyar pilóta első lépésben a németet, majd a franciát is megelőzte, amivel visszakapaszkodott a hatodik helyre. Innen már nem mozdult el a futam végéig, előtte Gabriele Tarquini és mögötte Muller is tisztes távolságban haladt, így Michelisz a hatodik helyen zárta az első futamot a MotorLand Aragónon.
Érdekesség, hogy az ötödik körben Yvan Muller jelezte, hogy valami szivárog az előtte haladó Michelisz autójából. A végsebességeket tekintve feltűnő volt, hogy a mezőny nagy része 237-246 km/h közti végsebességet produkált, és Micheliszé volt a legalacsonyabb 229 km/h-val. A szintén Hyundait vezető Engstler és Tarquini 241 km/h-ra volt képes.
Második futam
Hosszú huzavona után úgy alakult, hogy Michelisz Norbert az ötödik helyről rajtolhatott volna a fordított rajtrácsos második futamon a MotorLand Aragónon, de végül motort kellett cserélni az autójában, ezért a boxutcából indulva csak a mezőny után kezdhette meg a versenyt.
Már az első futamon látszott, hogy valami probléma van Michelisz Hyundai i30N TCR-jének motorjával, hiszen a mögötte haladó Yvan Muller jelezte, hogy valami szivárog az autóból, illetve a végsebességadatok is megmutatták, hogy a magyar pilóta kocsija jelentősen lassabb volt a mezőnynél. Ezután elkerülhetetlenné vált a motorcsere.
Mivel a boxucából rajtolva Michelisz nem mehetett felvezető kört, a futam elején még a gumik melegítésével is foglalkoznia kellett. Így az lehetett a célja, hogy végrehajtsa a rendszerellenőrzést az autón, hogy minden megfelelően működik-e.
Mivel Comte és Boldizs rajthoz sem tudott állni, aztán a futam közben Vernay és Coronel is kiesett, Michelisz máris 17. volt, két helyre a pontszerző pozíciótól. A Hyundai magyarja több mint húsz másodperces hátrányból indulva érte el utol az előtte haladókat, és a nyolcadik körben megelőzte Baertet, aki elől Kismarty kiállt a boxba, úgyhogy Michelisz a 15. helyre jött fel, és pontszerzőként fejezte be a versenyt.
A futamgyőzelmet a hazai pályán szereplő Mikel Azcona szerezte meg a pole pozícióból rajtolva, előtte legutóbb Michelisz nyert a Zengő Motorsportban a 2015-ös hungaroringi második versenyen.
Harmadik futam
A második futam előtt motort kellett cserélni Michelisz Norbert autójában, de a mezőny végéről indulva is bejött pontszerző helyen, ezért lehetett bizakodni, hogy ha végre minden rendben lesz a kocsival, akkor a hétvége utolsó versenyén a hatodik helyről rajtolva lehet esélye jó helyezést elérni.
Csakhogy a rajtnál Michelisz autója egyelőre nem tisztázott okok miatt beregadt, és rögtön visszaesett a mezőny hátsó felébe, és már az első kör végén ki kellett állnia a boxba bal első defekt miatt. Közben Luca Engstler és Nestor Girolami ütküzése miatt bejött a safety car, de Michelisz a kerékcsere miatt így is körhátrányba került.
Hat kör után Michelisz újra kiállt a boxba, majd visszatért a pályára. Alighanem már arra használta a futamot a csapat, hogy ellenőrizze az autót, illetve adatokat gyűjtsön, hiszen november 14-15-én ugyanerre a pályára tér vissza a WTCR a 2020-as idényzáróra.
A pontversenyt a francia Yann Ehrlacher vezeti, Tassi Attila a 12., Michelisz a 14. helyen áll.