Genfi Autószalon
Az idő előtt kiszivárgott képeken jól látható, hogy a Lexus formatervezői meglehetősen merész, sportos formát álmodtak a B-szegmens méretű kisautó tanulmánynak. Az LF-SA orrát a hatalmas, X-alakú hűtőmaszk uralja, amely mellett két apró, LED-es fényszórót találunk. Kupészerűen ível a tető, amely a fekete fényezésével egy csukott tetős kabrióhoz teszi hasonlóvá az autót.
Az izgalmas külsőre jól rímel a modern beltér, a műszerfal egy szabadon konfigurálható képernyő, de az egyéb kezelőfelületek is digitálisak. „Az LF-SA egy luxus felszereltségű vezetőközpontú jármű, amelyet egy olyan jövőbeli világnak terveztünk, amiben nagy szerepe lesz a technológiának és a virtuális élményeknek. Az új tanulmányautó rávilágít arra, hogy a Lexus szenvedélyesen vonzódik az új formatervezési trendekhez, ezzel a kocsival új területekre merészkedik a márka” – áll a Lexus szűkszavú közleményében.
A Toyota Yaris padlólemezére épített luxus kisautóból 2018-ban, a CT200h második generációjának bemutatása után válhat szériaautó, akkortól ez lesz a japán prémiummárka legolcsóbb modellje. Valószínűleg hibrid hajtással é kis benzines turbómotorokkal kerül majd forgalomba, de elektromos változat sem kizárt.