Volkswagen

Jürgen Stackmann - az értékesítés rendben van, a szervizhálózat pedig nagy teher alatt áll a VW-nél

2016.02.20.

A Volkswagen Személyautók márka a kiszállításokat illetően alapvetően kiegyensúlyozott eredménnyel kezdte az új évet. Az év első hónapjában 521 400 autót vehettek át az ügyfelek világszerte, amely 2015. januárjával összehasonlítva 2,8 százalékos növekedést jelent.

„A világ piacain tapasztalható, kihívásokkal teli működési környezettel és ennek a Volkswagen márkára gyakorolt hatásaival az idei évben is számolnunk kell. Ennek fényében elégedett vagyok azzal, ahogy indult az év” – összegezte a helyzetet Jürgen Stackmann, a Volkswagen Személyautók márka igazgatótanácsának az értékesítés, marketing és az értékesítés utáni szolgáltatások területéért felelős tagja. Stackmann hozzátette: „Egyértelmű, hogy igen küzdelmes év elé nézünk. Nem csupán a kiszállítások tekintetében, de a szervizes kollégák szempontjából is.” A hatóságok által elfogadott, dízel motorokat érintő műszaki intézkedések most indultak és egyelőre jól haladnak. „Ez az eddigi legnagyobb kihívás, ami szervezeti szinten a szervizhálózatunkat érinti.” – tette hozzá Stackmann. Partnereink nagyszerűen felkészültek és mindent megtesznek, hogy az ügyfelek számára a szervizlátogatás a lehető legkellemesebb legyen.

A vállalat több, mint 121 100 járművet adott át ügyfeleinek az európai piacokon az év első hónapjában. Nyugat-Európában a kiszállítások közel változatlanok maradtak (-2,6 százalék). Ezzel szemben Közép- és Kelet-Európában az oroszországi helyzet miatt a kiszállítások 6,3 százalékkal estek vissza. A márka hazai piacán, Németországban több, mint 40 000 járművet vehettek át új tulajdonosaik.

Jürgen Stackmann - a Volkswagen Személyautók márka igazgatótanácsának az értékesítés, marketing és az értékesítés utáni szolgáltatások területéért felelős tagja

Az észak-amerikai régióban 38 600 kiszállítást könyvelhetett el a márka, amely 7,6 százalékos visszaesés tavaly januárhoz képest. A Dél-Amerikában tapasztalható általános piaci környezet továbbra is komoly kihívásokat tartogat a márka számára.

A Volkswagen a márka legnagyobb piacán, Kínában 15,4 százalékos növekedéssel kezdte az évet az előző év hasonló időszakához viszonyítva. Január hónapban itt több, mint 300 000 autót vehettek át a márka ügyfelei. „Ez nem csupán egy örömteli esemény, de egyben a Volkswagen márka történetének legjobb egy hónapra eső eredménye Kínában.” – kommentálta Stackmann. Ez a növekedés hatással volt az egész ázsiai és csendes óceáni térségre, ahol összesen több, mint 320 000 kiszállítást teljesített januárban a márka.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.16
Több mint ötezer látogatót vonzott a győri Széchenyi István Egyetem Nyitott Kapuk rendezvénye,....
2025.01.16
Szembejött velem a Rivian lassan egy éve beharangozott modellje és úgy gondoltam, leírom, mit....
2025.01.16
A Bridgestone zászlóshajójának számító, hosszútávú szállításra tervezett Ecopia gumiabroncscsaládot....
2025.01.16
Csaknem kétmillió forintnyi pótdíjat fizetett be a rekorder bliccelő, egy 48 éves budapesti nő....
2025.01.16
Az Eurotrade Kft. 2014. év végén kezdte meg a Sailun teher gumiabroncsok forgalmazását. A márka....
2025.01.16
A KRESZ története jól mutatja, ahogy a közlekedés szabályozása a forgalom bonyolultságával együtt....
2025.01.16
A kiskereskedők és a gyártók továbbra is diverzifikálják hálózataikat, miközben a folyamatok....
2025.01.16
Nemzetközileg körözött szexuális ragadozót fogtak el a rendőrök egy közúti ellenőrzés során a....
2025.01.16
Az Intuitive Machines második holdi küldetésén (“IM-2”), amely legkorábban várhatóan 2025 február....
2025.01.16
Az Audi örömmel fogadta, hogy az új, teljesen elektromos A6 e-tron modell elnyerte a Women’s....