Magna Steyr
A bérgyártással és műszaki tervezéssel foglalkozó Magna Steyr egy különleges hibrid sportautóval érkezik a Genfi Autószalonra, a Mila Plus-szal, amely koncepciójában leginkább a BMW i8-asra hasonlít. A 4,4 méter hosszú sportkocsit egy háromhengeres, középre helyezett benzines turbómotor mozgatja, amelynek két villanymotor segít be a hajtásba, az összteljesítmény 272 lóerő, a legnagyobb rendszernyomaték 580 Nm. Az egyik villanymotor és a váltó közé lett beépítve, és a hátsó tengelyt hajtja, a másik pedig az első kerekeket hajtja, így a Mila Plus összkerék-meghajtású. Mivel az akkumulátor akár 75 kilogrammos, tisztán elektromos üzemet is lehetővé tesz, a kocsi átlagfogyasztása 100 kilométerre 1,4 literre jön ki, a hatótávolság 500 kilométer. Hibrid üzemben a kocsi 4,9 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra.
Egy könnyű, de merev alumínium térvázra épül az autó, a külső karosszériaelemek műanyagból vannak a súlycsökkentés érdekében. A modulárisan alakítható váz lehetővé teszi, hogy nagy autógyártók modelljeiből átvett alkatrészeket is felhasználjanak hozzá, ami olcsóbbá teheti a gyártást, így a kocsi vonzó lehet a nagyobb autógyártóknak is. A nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátort is ebbe a vázba integrálták a lehető legmélyebbre, így a kocsi tömegközéppontja is alacsonyan van, és a karosszéria merevsége is javult. a könnyű anayagok használata miatt a Mila Plus az akkumulátorral együtt is csak 1520 kilogramm tömegű.
A külső tükrök helyén kamerákat használnak, amelyek nem csak a légellenállást csökkentik, de a holtteret is, mivel extrém széles látómezővel rendelkeznek. Belül környezetbarát anyagokat is felhasználtak az utastér megépítéséhez, például bio műanyagokat és természetes szálakat.