lakóautó
Az olaszok döntése érthető, hiszen a Ducato hatalmas népszerűségnek örvend a lakóautók piacán, ahol az utóbbi időben jelentősen növekedett az összkerékhajtású modellek iránti kereslet, ami mára már elérte a 25 %-os piaci részesedést.
A FIAT pedig bizony ésszerű választásnak tűnik a terepezés szerelmesei számára, ráadásul a torinóiak semmit sem bíztak a véletlenre, így az összkerékhajtás elemeit a francia Dangel cégtől veszik, akik már régóta szállítanak 4×4-es rendszereket a Fiat, a Peugeot és a Citroën járműveibe.
A Dangel visszkókuplungos 4×4-es hajtáslánca mellé az autó orrába a FIAT 150 lóerős, 2.3-as Multijet II erőforrása kerül. A mérnökök megnövelték még a Ducato hasmagasságát is, az autó alá pedig erősebb futómű és nagyobb abroncsok kerültek a jobb terepes tulajdonságok érdekében, míg előre egy védőlemez is felkerült a sérülések elkerülésére. A LED világítás mellett egy első csörlő, a jelentős tetőterhelés és a két pótkerék is a terepes tulajdonságok javítását szolgálja.
Míg kívül a kéttónusú fényezéssel, addig belül a nyugalmat árasztó belsőtérrel vonja magára a figyelmet a Ducato 4×4. A tökéletes belső tér megalkotásában egyébként a FIAT a jacht belsők tervezésével foglalkozó Tecnoform céggel működött együtt.
A munka pedig önmagáért beszél, a bútorokba integrált világítással, a síkképernyős TV-vel és a sok hangszórós audió rendszerével bizony a Ducato terepes lakóautója nagyon kényelmes. A kényelmi felszerelések listája pedig igencsak hosszú, hiszen van például rozsdamentes mosogatónk, üvegtetejű főzőlapunk, és étkezőasztalunk is.
(Forrás: miferfiak.hu)