Hyundai
Az új Tucson megjelenése erőteljesebb és bátrabb, mint elődjéé volt, a karosszérián körbefutó fényezetlen műanyag elem nem csak jól mutat, de védi is a karosszériát. A kocsi orrán a Hyundai legújabb típusú, hatszögletű hűtőmaszkja látható, ez a márka formanyelvének legfontosabb eleme manapság.
Belül javult a helykínálat és a felhasznált anyagok minősége, az új navigációs rendszer állítólag háromszor gyorsabban dolgozik a réginél. Megjelennek az extralistán a hűthető-fűthető első ülések és a motoros csomagtérajtó, ami már akkor kinyílik, ha kulccsal megközelítik a Tucson hátulját.
A 4475 mm hosszú, 1850 mm széles, és 1645 mm magas szabadidő-autó 65 mm-rel hosszabb, 30 mm-rel szélesebb elődjénél, a 2670 mm-es tengelytáv 30 mm-es bővülést jelent. Egyedül a csomagtartó mérete csökkent 591 literről 513 literre, de még így sem nevezhető kicsinek.
A motorkínálat két benzinesből és három dízelből áll. Előbbiek 1,6 literesek, a szívó 135, a turbó 176 lóerős. Az 1,7 literes dízelmotor 115 lóerős, a középső kétliteres és 136 lóerős, a csúcsot pedig a 184 lóerős kétliteres CRDi jelenti. Minden motorhoz hatfokozatú kézi váltó jár alapáron, azt erősebb benzineshez hétfokozatú duplakuplungos, a kétliteres dízelekhez hatfokozatú hagyományos automata is választható. A Tucson elérhető első- és összkerékhajtással is. A Csehországban készülő autó 2015 második felében érkezik meg az európai Hyundai kereskedésekbe.