Frissült és még modernebb lett a Hyundai legeladottabb európai modellje, ami hajtásláncok tekintetében is jól reagál a kor kihívásaira.
Megfelelő a családnak, jó a vállalatnak, kellemes vezetni, nem fogyaszt sokat, elég erős, benyel mindent, nem fél a padkáktól. És az ára sem borzasztó. Mi kell még? Teszten a friss Hyundai Tucson.
Tanulságos volt a frissített Hyundai Tucsonnal töltött második teszt hétvége. Egy közepesen jól felszerelt, kis felnis, de full hibrid hajtáslánccal szerelt Tucson lehet ma a tökéletes kombináció.
A Tucson idén ünnepli európai jelenlétének 20. évfordulóját, ezért a gyártó bemutatja az egyedi stíluselemeket alkalmazó 20th Anniversary Edition különkiadást.
A Hyundai uralja a féktelenül szárnyaló kazah piacot, s nem a Lada, ami fontos információ az orosz piacról távozott autógyártók számára.
A globális autóipari és -piaci elemző szervezet, a JATO Dynamics által összegyűjtött adatok szerint 2022-ben 150803 eladott példánnyal a Tucson volt Európa legkeresettebb alsó-középkategóriás szabadidőjárműve.
Egy különlegesen átalakított TUCSON ‘Beast’ prototípus is megjelenik a Sony Pictures ‘Uncharted’ című filmjében, amely február 10-től látható a magyar mozikban.
Az Év Magyar Autója 2022-es díjaira jelölt autók közül ezúttal öt szabadidő-autóval ismerkedett a zsűri.
Gazdag felszereltséggel és belépő motorral teszteltük a Hyundai európai sikermodelljét. Sokat mentem vele, 42 órát töltöttem benne, ennek ellenére nem okozott csalódást a Magyar Év Autója 2022 díjra jelölt szabadidő-autó.
Az eladási darabszámokat nézve úgy tűnik, a vásárlóknak bejön a Tucson új, világító ábrázata, a modell sikeres a magyar piacon is. Hibridként 230 lóerős összteljesítménnyel, elsőkerék-meghajtású változatban tettem próbára és nem bántam meg.