Bugatti
A Bugatti bejelentette, hogy az utolsó példányt is eladták a Veyron 450 darabos szériájából, a vevő egy közel-keleti üzletember volt. Az utolsó, 450-es alvázszámú autó egy egyénre szabott Grand Sport Vitesse, amelyet a La Finale (az utolsó) névre kereszteltek el. Az autót egy 1200 lóerős, W16-os, nyolcliteres, négy turbóval lélegeztetett motor mozgatja, amelynek legnagyobb nyomatéka 1500 Nm. A hatalmas erő egy hétfokozatú duplakuplungos váltón keresztül jut el a négy kerékhez, a kocsi gyorsulása 100 km/h-ra 2,5 másodperc, a végsebessége 408,84 km/h, amit 2013-ban a Guinness is hitelesített.
„A Veyronnal a Bugatti egy olyan automobil ikont alkotott, amivel megszilárdította pozícióját a világ legexkluzívabb szupersportautó márkái között” – nyilatkozta Wolfgang Dürheimer, a Bugatti elnöke. „Eddig egyetlen másik autógyártó sem tudott sikeresen bevezetni a piacra egy olyan terméket, amely ilyen szintű csúcstechnikát ötvözött volna a luxus legmagasabb szintjével. Az automobilizmusnak egy példa nélküli fejezete most elérte a tetőpontját” – tette hozzá.
A Veyron gyártásának 10 éve során 300 kupé és 150 roadster készült. 2005-ben a Veyron 16.4 még „csak” 1001 lóerős volt, 2008-ban mutatkozott be a Grand Sport nevű nyitott verziója, amit 2010-ben az 1200 lóerős Super Sport kupé, és 2012-ben ennek a nyitott változata, a Grand Sport Vitesse követett.
A márciusi Genfi Autószalonon az utolsó, és a legelső Veyront is ki fogják állítani a Bugatti standján.