BMW Group

A BMW megduplázta elektromos modelljei globális értékesítését

2022.07.10.

A BMW Group az idei esztendő első hat hónapjában világszerte 1 160 443 darab új autót adott el, ebből 75 891 darab BMW és MINI modell tisztán elektromos meghajtással talált gazdára. A müncheni központú vállalatcsoport ezzel első a prémium szegmensben.

A BMW Group világszerte 75 891 darab tisztán elektromos meghajtású BMW és MINI modellt értékesített 2022 első felében – amellyel az előző esztendő megegyező időszakához viszonyítva több mint megduplázta zéró emissziójú modelljei eladási mutatóját (+110,3%).

A BMW Group 2022 első felében képes volt tovább növelni piaci előnyét a prémium szegmensben. A január és június közötti hat hónapban a vállalatcsoport világszerte 1 160 443 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellt értékesített, amely 13,3 százalékkal marad el a BMW Group eddigi legeredményesebb évének számító 2021 első felében produkált teljesítménytől. A Kelet-Európában kialakult geopolitikai helyzet, a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében bevezetett, időszakos kínai lezárások és a félvezető alkatrészek elérhetőségének tartós bizonytalansága idén továbbra is nagy hatással van az összes iparágra.

A BMW márka az idei esztendő első felében világszerte 1 016 541 darab új autót adott el, amely 13,7 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. A BMW 4-es sorozat modelljei kiváltképp jól teljesítettek, a tavalyi év tükrében több mint másfélszeres értékesítési mutatóval: az 58 805 darab eladott autó 52,1 százalékos növekedésnek felel meg. Októberben érkezik meg a márkakereskedésekbe az új BMW X1 – a modellsorozat történetében először tisztán elektromos meghajtással, BMW 8.0 operációs rendszerrel és BMW Ívelt Kijelzővel –, miközben az új BMW 7-es sorozat novemberi piaci bevezetése a luxusszegmensben fogja tovább élénkíteni a márka iránti keresletet.

A müncheni központú vállalatcsoport célul tűzte ki, hogy 2022-ben több mint kétszer annyi tisztán elektromos meghajtású BMW és MINI modellt adjon el, mint 2021-ben. A január és június között eltelt hat hónap teljesítménye alapján kiváló úton halad efelé. A BMW Group zéró emissziójú, innovációs zászlóshajója iránt kimagasló ügyfélérdeklődés mutatkozik, amelyet a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 előrendelései is igazolnak: a modellre csak Európában már több mint 34 000 rendelés érkezett.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.29
Matrózruhás sofőrök vezették a valaha készült legritkább és legfurcsább buszt, melynek egyetlen....
2025.01.29
Több mint 2,3 millióan utaztak 2024-ben a Balatoni Hajózási Zrt. (BAHART) járatain, ami 178 ezerrel....
2025.01.29
Ötéves csúcsot értek el az autóeladások Oroszországban tavaly, két évvel az után, hogy az ottani....
2025.01.29
A 2020-ban a Škoda első, a Volkswagen-csoport moduláris villamosítási eszközkészletén (MEB) alapuló....
2025.01.29
Az idén megújult Volkswagen Tiguan továbbra is az egyik legjobb ajánlat a kompakt szabadidő-autók....
2025.01.29
Morenth Péter 2021 novembere óta tölti be a Magyar Gumiabroncs Szövetség (HTA) elnöki tisztségét,....
2025.01.29
Az új Peugeot E- 3008 modellre bevezetése óta több mint százezer megrendelés érkezett be, és ez....
2025.01.29
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) adatai szerint az idei évre 1,4 millió darab....
2025.01.29
Minden idők legnagyobb forgalmát érte el a Volvo – jelentette be a svéd prémiummárka magyarországi....
2025.01.29
Az Aero Over nevű japán tuningcég gondolt egy merészet, és a Japánban kapható Toyota Crown Sport....