Citroën
A Sanghajban bemutatott C5 Aircross külsejét a 2,73 m-es tengelytáv, a rövid túlnyúlások, az erőteljes grafikai elemekkel tűzdelt, lendületes és organikus formák jellemzik. A kényelem jegyében fogant utastérben a tágasság érzése dominál. Nagy szerepe van ebben a vízszintes tagolású, robusztus műszerfalnak, mely szélesíti a teret, a kagylószerű, nagy üléseknek, a széles és magas középkonzolnak, valamint a kényelem- és biztonságérzetet növelő, puha tapintású anyagoknak.
Az új C5 Aircross az első olyan gépjármű, amelyiknél progresszív hidraulikus ütközőelemekkel (Progressive Hydraulic CushionsTM) ellátott felfüggesztést alkalmaztak. Ez az új felfüggesztési rendszer hatékonyabban szűri az útegyenetlenségeket, és a Citroënre jellemző kivételes menetkényelmet biztosít.
Belül is minden útra csábít: a panoráma napfénytető jóvoltából tágas és világos az utastér, az első ülések fűtés- és masszázsfunkcióval rendelkeznek, a kényelmes hátsó üléspad kivételesen nagy lábteret biztosít, és a speciális légtisztító rendszernek köszönhetően a levegőminőség is kiváló. A jól olvasható, 12,3” digitális TFT műszercsoporttal és 8” HD minőségű kapacitív érintőképernyővel felszerelt C5 Aircross csúcstechnológiás vezetéssegítő rendszereket alkalmaz: Active Safety Brake, aktív holttérfigyelő rendszer, Stop funkcióval rendelkező adaptív sebességszabályozó stb. A Grip Control és lejtmenet-szabályozó funkciókkal is ellátott C5 Aircross terepen is biztonsággal mozog, és a Citroën modellek közül elsőként alkalmaz Plug-in Hybrid PHEV hajtásláncot.
A Sanghaji Autószalonon bemutatásra került C5 Aircross kínai forgalmazása 2017 októberében kezdődik. A modell európai debütálása 2018 második felében várható.