útdíj
Korábban megírtuk, hogy a tavalyi e-matricás változások tapasztalatait és az ügyfelek igényeit figyelembe véve január 4-én nyitotta meg kapuit a NÚSZ új ügyfélszolgálati irodája Budapesten az Üllői út 663. szám alatt. Az új ügyfélszolgálat áprilisban már a dobogó harmadik helyére került az országos rangsorban, a NÚSZ szerint a közel 3000 elvégzett tranzakcióval egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Megtudtuk, hogy az ide látogatók túlnyomó többsége e-matricás ügyben érkezik, 60%-uk a viszonteladóktól, 15%-uk pedig a másik két budapesti irodából terelődött át, 25%-uk új ügyfél.
A NÚSZ saját ügyfélszolgálatait az adatvédelmi okokból személyes jelenlétet igénylő ügyfélszolgálati szolgáltatások és a pótdíjas ügyintézés miatt keresik fel legtöbben az autósok. Csak a NÚSZ irodáiban nyílik lehetősége az autósoknak többek között csoportos vásárlásra, rendszám elírás utólagos korrigálására, jogosultság átírására, vagy éppen pótdíj maximalizálásra. A nyári utazások közeledtével annyit mindenképpen érdemes még hozzátenni, hogy a NÚSZ irodáiban osztrák, cseh, és szlovén autópálya matricák is megválthatók. És ki tudná jobban a válaszokat, mint maga az útdíjszedő? A NÚSZ saját irodáiban szakképzett, felkészült munkatársak igyekeznek megoldani az ügyfelek ügyes-bajos dolgait, emellett ott van még az éjjel-nappal hívható telefonos ügyfélszolgálat, és az elektronikus (e-mail) elérhetőség is.