szalon-nyitó ünnepség
Kép és szöveg: Horváth Miklós
A 24 éve, négy fővel indult családi vállalkozás életében mindenképpen elismerésre méltó eredmény a budaörsi szalon megnyitása, kiváltképp egy olyan időszakban, amikor egy kezünk is elég ahhoz, hogy megszámoljuk hányszor szerepelt autós hírek főcímében a szalonnyitás szó az elmúlt hét év során. Az emberi szervezet megújulására jellemző hétéves periodicitás úgy tűnik, az autókereskedelemben is működik, legalábbis az Opel esetében biztos. Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója a megnyitó ünnepségen elmondta, hogy az Opel Fábiánnal immár 48 tagúra bővült a márka országos hálózata, fokozva és igazolva a piac bővülésére vonatkozó várakozásokat, hiszen az elmúlt időszakban három új szalon is megnyílt, valamint több, korábban bezárt egység újbóli kinyitása is időszerűvé válhat.
A Fábián cégcsoport három kereskedésében tavaly mintegy 1500 újautót értékesítettek, jellemzően 70-30 százalékos céges és magánvásárlói aránnyal - képre kattintva galéria nyílik
Az ünnepélyes megnyitó előtt a meghívottaknak lehetőséget biztosítottak a létesítmény bejárására, melynek során Pszota Dániel telephely igazgató vezetésével a kulisszák mögé is bepillantást nyertünk. A márkakereskedés és szerviz vezetője elmondta, hogy a 2400 négyzetméteres épületegyüttes egy 2 hektárnál is nagyobb területen helyezkedik el, valamint modern eszközrendszerével és technológiai hátterével a márka és az ügyfelek igényeinek maximális kielégítésével biztosítják a szakszerű értékesítést és szervizelést. A szerviz 35 szerelő állásából négy helyen az egy óránál rövidebb beavatkozást igénylő hibák javítása zajlik, továbbá karosszériajavítási és fényezési munkákhoz is korszerű berendezések állnak a rendelkezésükre. A Fábián Kft. 110 fős teljes dolgozói létszámából 42 alkalmazottat foglalkoztat a budaörsi egység, ahol az Opel kereskedéssé alakítással hat új munkahely jött létre.
Fábián István (középen) és családja, mellettük Czinege Antal és Gajdos Tamás
Fábián István, alapító-tulajdonos beszédében először köszönetet mondott családtagjainak, feleségének és két lányának, akik a kezdeti nehézségek és a folyamatos bővülés, gyarapodás időszakaiban is kivették részüket a vállalkozás építéséből. Beszédében kitért az alapításkor megfogalmazott cégfilozófiájukra, mely szerint „arra törekszünk, hogy ügyfeleink számára az autóvásárlás örömteli esemény, a mindennapos biztonságos autózás pedig észrevétlen alapfeltétel legyen” – majd hozzátette, ma is e gondolat köré szerveződik a cég tevékenysége. A jövőt illetően töretlen optimizmusról beszélt, majd hozzátette, hogy fejlesztéseikkel igyekeznek alkalmazkodni a kor kihívásaihoz. „Bármilyen gyorsan és forradalmian változnak a bennünket érintő iparágban a technológiák, úgy gondoljuk, hogy az emberek szabad közlekedési vágya és szükséglete nem fog változni, s legyen bármi is az eszköz, ami eljuttatja őket A pontból B-be, mi velük leszünk és támogatjuk a vágyak megvalósulását” – zárta gondolatait Fábián úr.
Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója
A magyarországi értékesítési terveket illetően Koncz Gábor megjegyezte, hogy a tervezett 10 ezer darabos volumenhez a jelenlegi dílerhálózatnak még 2800 darab járművet kell értékesíteni az év utolsó negyedévében. A vidámsággal és optimizmussal fűszerezett megnyitó ünnepélyen a Fábián Kft. nem titkolt célját is felfedte: az új Opel kereskedés az eladott darabszám tekintetében is a legnagyobbá szeretne válni 3-4 éven belül.
Szalay Balázs (balra), mellette Fábián Katalin és Fábián István, valamint Czinege Antal, Pszota Dániel, Koncz Gábor, Wittinghoff Tamás és Bunkoczi László, a háttérben pedig Gajdos Tamás