A Bozsó Garage szervezésében idén először rendezték meg a Maroslelei VW Konszern találkozót, ami így meg is kapta az esemény neve elé a római egyest. A közönséget és talán a szervezőket is meglepte a siker, a nagy érdeklődés, így borítékolható a folytatás.
A Volkswagen konszern 847 ezer autót értékesített az összes márkájából júniusban világszerte, 5,7 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Az év első hat hónapjában 4,875 millió autót értékesített a konszern, ami 12,8 százalékos növekedés éves bázison.
Azonban az év vége felé már gyorsuló ütemben megindult az értékesítések növekedése. Az elektromos autók részaránya rohamosan nő a teljes értékesítésben - jelentette a wolfsburgi autógyártó.
Amióta a Volkswagen csoport óriásira nőtt és a konszern által gyártott márkák közötti különbségek egyre marginálisabbak, egyre többen kongatják a vészharangot, mely szerint a márkák “megeszik” egymást. Az Automobilwoche megnézte, hogyan alakul a vásárlók döntése a konszernen belül.
Júniusban 920 700 autót adtak át a konszern márkái, amely 4,2 százalékos emelkedést jelent - derül ki a cégcsoport közleményéből.
Az olasz Ducati motorkerékpár gyártó vállalat értékesítését tervezi a Volkswagen konszern stratégiai átszervezési programjában – tájékoztatták a Reuters hírügynökséget az ügyben jól értesült források.
A Volkswagen AG bejelenti a dízelmotoros járművek károsanyag-kibocsátási jellemzőit érintő utólagos kijavítás akciótervét.
És a bölcs kentaurról (Kheirón - latin) kapta a nevét, akit az építészetben, zenében, a fémművességben és az orvostudományban való jártassága tett híressé.
Prosperál a spanyol márka. A globális és európai piacokon tíz százalék feletti, a kelet- és közép-európai régióban viszont 60 százalékot meghaladó a 2014-es év, eddig eltelt időszakának növekedése.