A hűséges ügyfél a jó ügyfél. Ebben bizonyára minden autókereskedés és szerviz egyetért. De mit jelent a vásárlói lojalitás? Sokak számára akkor (és csak akkor) lojális egy ügyfél, ha visszatér, és újra ugyanott vásárol. Viszont ez a vásárlói hűségnek csak egy aspektusa, nevezhetnénk „...
Az elmúlt hetek fajsúlyos témái után ezúttal az ICDP autóipari kutatásokkal foglalkozó nemzetközi szervezet nyári hírmorzsáiból szemezgetünk. Szó lesz a szervezet főhadiszállásának költöztetéséről, egy új munkatárs belépéséről, és a soron következő rendezvényekről.
Nem unatkozik a nemzetközi autóipari kutatásokkal foglalkozó ICDP szakmai stábja. Már most kiderült, milyen érdekes témákat tartogat az érdeklődő szakemberek számára a szervezet október 20-21-re tervezett őszi találkozója.