A Ginetta Akulából mindössze 20-at fognak legyártani és átszámolva 154 millió forintba kerül majd.
Az új F5-M Roadster 1817 lóerőt küld a hátsó kerekeire, egy hatfokozatú kézi sebességváltón keresztül. A különleges modellből mindössze 12 darabot gyárt majd a Hennessey.
Az elektromos rásegítésnek köszönhetően a Temerario 2,7 másodperc alatt képes elérni a 100 km/h-s sebességet.
A Nilu27 névre hallgató márka alapítója a Koenigsegg és a Bugatti dizájnercsapatának az egykori vezetője. Maga az autó több, mint 1000 lóerős és kézi sebességváltót kapott.
A Jesko Absolut mindössze 27,83 másodperc alatt tudott felgyorsulni 400 km/h-s sebességre, majd vissza nullára, amivel megdöntötte a Regera rekordját.
A V8-as motorral felszerelt gép valószínűleg az 'LFR' nevet kapja majd, és nagyjából 600 lóerős teljesítményre lesz képes.
Afganisztánban bemutatták az első nemzeti szuperautót, a Mada 9-et – igaz, Toyota motor hajtja.
Ausztrál politikusok egy "extra" jogosítvány bevezetését tervezik, amely felkészíti a járművezetőket a nagy teljesítmény kezelésére – írja a motori1.com.
Emlékeznek a Koenigsegg lenyűgöző rekordjára, amikor soha nem látott gyorsasággal ugrottak 400 km/h-ra, majd fékeztek onnan állóra. Nos, most úgy tűnik, hogy itt egy kihívó, egyenesen Amerikából.
Kívülről talán meg sem mondanánk elsőre, hogy valami alapvető fontosságú tényezőben eltér, pedig a Lamborghini Huracán EVO legújabb változata bizony csak hátul hajt, és ez számtalan változtatást igényelt az olaszoktól.