hiperautó
Hiteles, az autóiparban jártas személyek nyilatkoztak lelkesen a Czinger első sorozatgyártásra szánt autójáról, így joggal remélhetjük, hogy nem csak egy újabb pénzéhes projektről van szó, ami a kezdeti fellángoláson és kalapozáson nem jut túl, és végül csak ígéretek maradnak a több ezer lóerős adatok. Genfben is kipakoltak, de az autószalon elmaradt, így csak a hivatalos fotók maradtak, hogy megcsodálhassuk a Czinger első hipersportautóját a 21C-t. Egyedinek kevésbé mondható a formavilág, de legalább a sziluett eltér a megszokottól, többek között a szűkre húzott kabinnak köszönhetően, ahol egymás mögött ül a sofőr és utasa.
Középen egy 2,88 literes V8 dolgozik, két turbófeltöltővel és két elektromos motorral megtámogatva. Összesen 1232 lóerős rendszerteljesítményt ígérnek neki, és állítólag 11 000-ig meg sem áll a fordulatszámmérő. Merészen azt is kijelentették, hogy gyorsabban letudja a 0-400-0 km/h-t, mint a Koenigsegg Regera. Erre mindössze 29 másodpercre van szüksége, de a 0-100-at is 1,9 másodperc alatt letudja. Elvetemült adatok még mai szemmel nézve is. A 21C egyébként rögtön kétféle változatban érkezik. Az alapmodellen kívül bemutattak egy Lightweight Track konfigurációt is, ami, ahogy neve is mutatja, egy versenypályára optimalizált, könnyített változat lesz.