Életének kilencvenedik évében meghalt Romvári Ferenc, a győri Rába egykori főkonstruktőre, évtizedeken át vezérigazgató-helyettese. A huszadik század második felében a magyar ipar egyik kiemelkedő egyénisége volt, aki hivatalosan 53 évet húzott le a Rábában.
Ha bárhol a győri közúti járműgyártásra terelődik a szó, mindenki azonnal a világ jelenlegi legnagyobb közúti motorgyártójára, az Audi Hungária Motor Kft.-re asszociál. Arról azonban nem szabad megfeledkeznünk, hogy Győr első, évi tízezernél több közúti motort előállító gyára az 1960-as évek...
Ha bárhol a győri közúti járműgyártásra terelődik a szó, mindenki azonnal a világ jelenlegi legnagyobb közúti motorgyártójára, az Audi Hungária Motor Kft.-re asszociál. Arról azonban nem szabad megfeledkeznünk, hogy városunk első, évi tízezernél több közúti motort előállító gyára az 1960-as évek...
Ha bárhol a győri közúti járműgyártásra terelődik a szó, mindenki azonnal a világ jelenlegi legnagyobb közúti motorgyártójára, az Audi Hungária Motor Kft.-re asszociál. Arról azonban nem szabad megfeledkeznünk, hogy Győr első, évi tízezernél több közúti motort előállító gyára az 1960-as évek...
Nem a jelen találmánya a külföldi munkaerő Magyarországra importálása. Már a szocialista időkben is létezett. Ebben egyik élenjáró volt a Rába Magyar Vagon- és Gépgyár egykori legendás vezérigazgatója, Horváth Ede, akit már életében vörös bárónak hívtak. Az 1990 előtti idők szakmunkásimportjáról...
Küzdelmes és gazdag életútjának 92. évében elhunyt Horváth Edéné, Vali néni, az ösztöndíj-alapító – közölte a győri Széchenyi István Egyetem.
Az egykor Kispesten gyártott Dutra rakodók és traktorok rajongói tartanak találkozót szombaton a komáromi Petőfi Sándor Művelődési Házban.