Ki gondolta volna, hogy épp a Jeep fog élen járni a villanyos átállásban, amikor az elektromos autók világa a lehető legmesszebb áll a terepezéstől.
Míg a tisztán elektromos autók eladása lassul, addig a plug-in hybridek piaca fellendült Európában, és erre a BYD is reagálna.
Amíg a tisztán elektromos autók piaca stagnál, addig a plug-in hybridek növekedést mutatnak, amire a Volkswagen is próbál reagálni.
Erősen megleckézetett Audi A6 tesztautóm, ami nem a hatásos első benyomásra megy rá, hanem szinte utolsóként tartja be a hagyományos autózás értékeit.
Nálunk már kikopóban vannak, Kínában viszont még nagyon kedvelik a szedánokat, így nem csoda, hogy két nagyobb kínai autógyár is kigurított új szedán modelleket.
Mennyivel logikusabbnak tűnik egy plug-in hybrid, ha nem egy öblös, sokhengeres motort kell magával cipelnie, az X1 ráadásul egy remek családi autó is.
A villanyosítás sorra dönti le az autózás legstabilabb bástyáit is. A luxust egykor a V12 jelentette, ma már úgy tűnik, hogy egyre inkább az elektromos hajtás.
Lehetetlenül komfortos és egyedi autó lett a C5 X, de vajon lesz olyan, aki hajlandó 18 milliót kifizetni egy Citroënért?
Mindössze egyetlen képet osztottak meg a még erősebb, még drágább BMW XM változatról, ami vörös címke néven érkezik.
Futurisztikus SUV-ként törtbe az ajtót az új elektromos Renault Mégane, úgyhogy minden bizonnyal ez a teszt az utolsó, ahol a hagyományos Mégane családtól elköszönhetek.