Nyolcadik egymást követő évben lett az Apple a világ legértékesebb márkája az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában. Mutatjuk, hogy állnak az autógyárak!
A Kia márkaértéke 12 százalékkal, 6.3 milliárd dollárra emelkedett
A Millward Brown után az Interbrand 2016-os Best Global Brands jelentésében is újra – immár 13. alkalommal – a Toyota szerepel a világ legértékesebb autómárkáit felsoroló lista élén. Az Interbrand kalkulációja szerint a vállalat márkaértéke 9 százalékkal nőtt a 2015-ös évhez képest, így jelenleg...
A Nissan 2014 egyik legjobb márkája - ezt állítja a világ egyik legelismertebb márkatanácsadója az Interbrand, mely idei, a világ legjobb vállalatait vizsgáló tanulmányában a 2013-as 65. helye után az 56. helyre sorolta az autógyártót. A vezető márkatanácsadó kiemelte a Nissan pénzügyi...