Folytatjuk kirándulásunkat az egykori meg nem valósult tanulmányok tárházában. Ebben a részben a Toyota és a Renault egy-egy fantáziáját mutatjuk be.
Az autókoncepciók a mérnöki fantáziák, dizájnzsenialitások és nem utolsó sorban az autóipar vágyálmainak kézzel fogható demonstrációi. Ilyen-olyan okból ezekből a tanulmányokból sok soha nem került gyártásba, de az tény, hogy múltjuk egy-egy darabja a ma jónéhány modelljében fellelhető
Elon Musk nemrég leplezte le a Tesla Semi teherautójának terveit a világ előtt, most pedig hasonló koncepciók tűnnek fel mindenfelé
A Rain Prisk észt designer jövőbeli formában gondolta újra a népszerű luxusmárkák, köztük a Porsche, a Bentley, a Chevrolet és a McLaren modelljeit.
A Genfi Autókiállításon ünnepli európai premierjét a Volkswagen I.D. BUZZ tanulmánya. Az új elektromos kisbusz a második az I.D. koncepciók sorában, s kitekintést nyújt a jövőre – megmutatja, hogy a Moduláris Villanymotoros Platform (Modulare Elektrifizierungsbaukasten, MEB) különösen jó alapot...
A 32. Festival Automobile International Invalides-nél tartott ceremóniáján a Renault TREZOR átvehette a 2016. év legszebb koncepcióautójának járó díjat.
A Torinói központú designcég az Icona az új koncepcióautójával, az elektromos, négyüléses Neoval a jövő olyan zsúfolt nagyvárosainak igényét próbálná kielégíteni, mint amilyen a már most is 24 millió lakosú Shanghai.
A SEAT autógyár egy érdekes koncepció autóval jelentkezett, amivel azt próbálták elképzelni a spanyol mérnökök, hogy vajon milyen autók is uralják majd 2030-ban a nagyvárosok útjait.
Egy francia dizájner, Jean-Louise Bui több mint 25 éves tapasztalatát felhasználva, elkészítette a legendás Citroën DS újragondolt, mai változatát. Nézd meg te is a képeket, amelyeken szembeötlik a múlt és a jelen/jövő közti kontraszt!
Andrus Ciprian bemutatja a legújabb tanulmányautóját, mely a klasszikus Renault Gordini R8 alapján készült. Ennek a dizájntanulmány az a célja, hogy modern kinézetet adjon egy már klasszikus autónak.