koncepció autók
A koncepcióautó stílusát tekintve kissé aszimmetrikus akárcsak Shanghai városképe. Ez az aszimmetria mindjárt az ajtók elrendezésénél megmutatkozik, hiszen a Neo nem rendelkezik bal hátsó ajtóval.A bal oldali hátsó ajtó hiányát a tervezők biztonsági okokkal magyarázták, így sok shanghai taxihoz hasonlóan a Neo utasai is csak a jobb oldalon szállhatnak be az autóba.
A biztonság érdekében tett áldozatot azonban a Neo azzal hálálja meg, hogy az autónak nincs B oszlopa, így kényelmesebbé vált a beszállás, ha pedig egyszer már bejutottunk az autóba ott az üvegtetőnek köszönhetően az ég és a felhőkarcolók látványában is gyönyörködhetünk menet közben.
Az autó hajtásáról az olasz ACTUA és Italtechnica által kifejlesztett kerékagyba épített villanymotorok gondoskodnak, amelyek összesen 28 lóerő leadására képesek. A kerékagymotorok révén a Neo orra nagyon rövid lehet, így igazán hatalmas szélvédő beépítésére van lehetőség, mindennek hála a mindössze 3,4 méter hosszú, 1.63 méter széles és 1,5 méter magas 2,2 méter tengelytávú Neoban nem csak hogy kényelmesen elfér 4 felnőtt, de a nagy üvegfelületeknek köszönhetően még az tágasabbnak is érződik.
A 130 kilogrammos elektromos motorokkal és a 90 kilogrammos akkumulátor csomaggal együtt is a Neo menetkész tömege mindössze 720 kilogramm, ami azt jelenti, hogy a 28 lóerő elegendő egy 120 km/órás végsebesség elérésére, míg az autó hatótávolsága városban elérheti a 150 kilométert is.
A Neo gyártásba kerüléséről még nem érkeztek hírek, minden esetre a Shanghai Autókiállításon már bemutatott autó idén a Párizsi Autókiállításon is látható lesz.