Az egyik legambiciózusabb ezek közül a koreai tervező, Muyeon Cho Euro-X munkája. Cho a Tesla minimalista dizájnját vette kölcsön, és a Mercedes-Benz formai jegyeinek stílusában gondolta újra azt. Természetesen a jármű három részből áll: vezető rész, pihenő, és futómű.
Míg sokak szerint a teljesen önvezető autókról fog szólni a holnap, addig Cho terve a mában releváns: a félig önvezető teherautónak egy teljesen funkcionális vezetőfülke is a része. Az önvezető technológia már közel van, de a váltás a jármű kézi irányításától arra, hogy a sofőr egy oldalsó járműben békésen alszik, hosszú időt fog igénybe venni.
Az önvezető üzemmódra történő átváltás nem fog egy éjszaka alatt megtörténni.
A működő pilótafülkével és az alatta található pihenővel, az Euro-X egy megoldás lehet a közeljövőben. Cho nem árult el sokat az alvázáról, de tisztában van vele, hogy a teherautóknak gyakran 5000 kilométeres távokat kell megtenniük.
A teherautók által bejárt nagy távolságok valószínűleg nem fognak változni, de az útjaik Cho szerint igen. Cho egy nemzetközi autópályát képzel el, ahol az önvezető teherautók napokig tudnak menni, a sofőrök pedig közben pihenhetnek.