Igen bátor és ambiciózus jóslatba bocsátkozott a Nio kínai autógyár vezetője, szerinte sok márka nem fogja túlélni a mostani autópiaci felfordulást, és egy évtizeden belül a világ tíz legnagyobb autógyártója közül öt kínai lesz.
A BYD szédületes tempót diktál Brazíliában, tavaly megnégyszerezte az eladásait, és ezzel a dél-amerikai ország a kínai vállalat legnagyobb külföldi piacává lett.
Rosszul áll a szénája a Porschének a kínai piacon, jelentősen csökkennek az eladásai, ezért a vállalat úgy döntött, hogy harmadával csökkenti, vagyis „optimalizálja” a márkakereskedői hálózatát az országban.
Köztudott, hogy a kínai autóipar rohamléptékben terjeszkedik szerte a világon, járművei egyre népszerűbbek Európában is, de vajon milyen kínai autókat részesítenek előnyben maguk a kínaiak? Erre enged betekintést egy friss statisztikai jelentés, amely az idei...
Drasztikusan csökkeni fog a kínai autógyártók száma az orosz piacon – figyelmeztetnek autópiaci szereplők.
Kína a tavalyi évben megelőzte az Egyesült Államokban a globális autóeladásokban, amire még nem volt példa a járműtörténelemben.
A BYD, a világ második legnagyobb elektromosautó-gyártója nehezen tud betörni a német autópiacra, aminek legfőbb oka, hogy a németek egyelőre szemlátomást nem rajonganak a kínai vállalat autóiért.
A világ legnagyobb piacán erőteljesen nőtt az új autók eladása novemberben a kínai személyautó szövetség (China Passenger Car Association - CPCA) pénteki bejelentése szerint.
Kínában szárnyal a kereslet az új autók, főleg az alternatív hajtásúak iránt.
Kína 2021-ben 2 millió járművet exportált, ebből 310 ezer elektromos - írja az olasz Il Messaggero napilap internetes kiadása.