2023.03.07.

A 2020-as koronavírus-járvány csak rövid távú javulást hozott. Tavaly ismét nőtt a CO2-kibocsátás - a közlekedés területén is.

2022.09.23.

Az új funkcióval fenntarthatóbban közlekedhetünk. Mutatjuk, mikortól és hogyan.

 

2020.01.20.

Gyakorlatilag az egész világ, de különösen az autóipar első számú témája manapság a szén-dioxid. Persze fontos a környezetvédelem, de a gyártók sokkal inkább a 2021-től fizetendő bírság elkerülése vagy sok esetben inkább csökkentése érdekében próbálják minél jobban csökkenteni kibocsátásukat....

2019.11.07.

Fenntarthatóság a középpontban: az Audi Hungaria valamennyi DB Cargo-val közösen üzemeltetett vasúti anyagszállítása mostantól CO2-semlegesen működik. Hetente átlagosan 45 vonat közlekedik alkatrészekkel, kész motorokkal, valamint autókkal Győr és Ingolstadt között, mostantól...

2018.12.15.

A Palkovics László innovációs és technológiai miniszter által életre hívott új testület létrehozásának közvetlen kiváltó oka a gépkocsik károsanyag-kibocsátására vonatkozó tervezett európai szabályozás előkészületeinek előrehaladása volt. 

2018.11.30.

Oliver Blume, a Porsche vezére igazságtalannak és populistának tartja az autók károsanyag-kibocsátásáról szóló aktuális vitákat. Az Automobilwoche beszámolója szerint a menedzser azt tartaná helyesnek, ha a finompor, a szén-dioxid és a nitrogén-oxid kibocsátást összeségében vizsgálva mondanának...

2017.11.21.

Az Európai Bizottság meghatározta a 2020 utáni kereteket a közlekedés dekarbonizációjának folytatásához. Az európai autóipar vezető szerepének megtartása érdekében, továbbra is a járműgyártókon marad az egyik legköltségesebb fejlesztési irány terhe 2020 után is, mivel a következő...

2014.09.08.

A német Welt am Sonntag lap értesülései szerint a német autóipari vállalatok az uniós szén-dioxid-kibocsátási előírások teljesítésének magas fejlesztési költségeitől tartva a közúti közlekedés bevonását javasolják az európai emissziós kereskedelmi rendszerbe.

2014.08.18.

Az európai döntéshozók 95 g/km-ben határozták meg az 2020-ban bemutatott új autók szén-dioxid kibocsátását, ami 27 százalékos szigorítást jelent a 2015-ös értékhez képest.

2014.01.14.

Több mint negyedével, kilométerenként 203 grammról legfeljebb 147 grammra csökkenti kötelező jelleggel a 3,5 tonna maximális össztömegű teherautók megengedett szén-dioxid-kibocsátását az Európai Parlament (EP) által kedden elfogadott jogszabály-tervezet 2020-tól.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.27
Két újabb könyv jelent meg Horváth Edéről, a Rába Vagon és Gépgyár (MVG) hajdanvolt vezetőjéről,....
2025.01.27
A Toyota úttörő modellje, az 1997 óta világszerte 5 modellgeneráción át több mint 5,3 millió....
2025.01.27
Túlfutott a tilos jelzésen egy vonat hétfőn Fótnál, a vizsgálat ideje alatt egy szakaszon szünetel....
2025.01.27
Kétféle csoport alakult a CO2 kvóta vásárlás köré: az egyiket a Tesla, a másikat a Mercedes....
2025.01.27
Veszélyes vagy káros lehet ezeket a dolgokat a hidegben a kocsiban hagyni, Tóbiás és Balambér....
2025.01.27
Fény és árnyék: az ausztriai fuvarozó és szállítmányozó cégek teljesítményét nem lehet egyértelműen....
2025.01.27
Ünnepélyes keretek között aláírt együttműködési megállapodással indult hivatalosan útjára a Magyar....
2025.01.27
Története során először került fel a győri Széchenyi István Egyetem a Times Higher Education....
2025.01.27
Sébastien Ogier a saját rekordját döntötte meg azzal, hogy tizedszerre aratott győzelmet Monte-....
2025.01.27
A Budapesti Regionális Nyomozó Ügyészség indítványára a bíróság letartóztatta azt a Pest vármegyei....