A 2020-as koronavírus-járvány csak rövid távú javulást hozott. Tavaly ismét nőtt a CO2-kibocsátás - a közlekedés területén is.
Az új funkcióval fenntarthatóbban közlekedhetünk. Mutatjuk, mikortól és hogyan.
Gyakorlatilag az egész világ, de különösen az autóipar első számú témája manapság a szén-dioxid. Persze fontos a környezetvédelem, de a gyártók sokkal inkább a 2021-től fizetendő bírság elkerülése vagy sok esetben inkább csökkentése érdekében próbálják minél jobban csökkenteni kibocsátásukat....
Fenntarthatóság a középpontban: az Audi Hungaria valamennyi DB Cargo-val közösen üzemeltetett vasúti anyagszállítása mostantól CO2-semlegesen működik. Hetente átlagosan 45 vonat közlekedik alkatrészekkel, kész motorokkal, valamint autókkal Győr és Ingolstadt között, mostantól...
A Palkovics László innovációs és technológiai miniszter által életre hívott új testület létrehozásának közvetlen kiváltó oka a gépkocsik károsanyag-kibocsátására vonatkozó tervezett európai szabályozás előkészületeinek előrehaladása volt.
Oliver Blume, a Porsche vezére igazságtalannak és populistának tartja az autók károsanyag-kibocsátásáról szóló aktuális vitákat. Az Automobilwoche beszámolója szerint a menedzser azt tartaná helyesnek, ha a finompor, a szén-dioxid és a nitrogén-oxid kibocsátást összeségében vizsgálva mondanának...
Az Európai Bizottság meghatározta a 2020 utáni kereteket a közlekedés dekarbonizációjának folytatásához. Az európai autóipar vezető szerepének megtartása érdekében, továbbra is a járműgyártókon marad az egyik legköltségesebb fejlesztési irány terhe 2020 után is, mivel a következő...
A német Welt am Sonntag lap értesülései szerint a német autóipari vállalatok az uniós szén-dioxid-kibocsátási előírások teljesítésének magas fejlesztési költségeitől tartva a közúti közlekedés bevonását javasolják az európai emissziós kereskedelmi rendszerbe.
Az európai döntéshozók 95 g/km-ben határozták meg az 2020-ban bemutatott új autók szén-dioxid kibocsátását, ami 27 százalékos szigorítást jelent a 2015-ös értékhez képest.
Több mint negyedével, kilométerenként 203 grammról legfeljebb 147 grammra csökkenti kötelező jelleggel a 3,5 tonna maximális össztömegű teherautók megengedett szén-dioxid-kibocsátását az Európai Parlament (EP) által kedden elfogadott jogszabály-tervezet 2020-tól.