Legvadabb versenyváltozatának utcai kivitelével köszön el végleg a tömeggyártástól az Audi R8, ami egy korszak csúcs-Audija volt.
A Goodwood csapata ismét remek listát rakott össze arról, hogy szerintük melyik sport Audik voltak a legjobbak.
Az R8 V10 GT RWD a valaha volt legdrágább szériaautója az ingolstadti márkának.
Úgy tűnik, hogy egyelőre nem kell temetnünk az Audi csúcs sportautóit, noha jelentősen át fognak alakulni, a modern kor követelményei szerint.
Röviddel az Audi R8 LMS GT2 Monzában aratott két győzelme után az Audi Sport ügyfélverseny részlege egy mini sorozatot mutat be versenyautójából. Hat karakteres fényezés - Misano vöröstől a Sebring feketéig -, amely az R8 LMS legerősebb változatát egy igazi gyűjteménybe illő egyéniséggé...
Mutatunk pár ötletet, hogy mivel töltse szabadidejét gyerekei társaságában.
Az 540 lóerő teljesítményű, V10-es középmotor, valamint a hátsókerék-hajtás a vezetés színtiszta élvezetét kínálja. Ezzel párhuzamosan érkezik a szériaközeli, ugyancsak hátsókerék-hajtású Audi R8 LMS GT4 versenyautó is.
Az Audi R8 szupersportautó ráncfelvarráson esett át. A változtatások kiterjednek a dizájnra, a karosszériára és a V10-es szívómotorokra.
1000-szer fényesebb, mint a LED, hatékonysága 50%-kal jobb. Mi az? Korábbi cikkünkben áttekintettük a halogén és xenon fényszórótípusokat. Soron következő írásunkban diódás és lézeres világítási módokat nézzük meg.
Már négy kontinensen rendelhető az Audi Sport ügyfélsport programjának újabb modellsorozata, az R8 LMS GT4 – írta közleményében a cég.