40 millió fontra szokták értékelni Rodger Dudding kollekcióját, de a valóságban valószínűleg ennél is értékesebb a garázsa.
Rohan az idő. Már két évtizede köztünk van az újjáélesztett Mini. A jeles alkalomból megvizsgáljuk az eredeti koncepciókat. Mi lett volna, ha…
Abban a korszakban, amikor a BMW Z1 ajtaja lefelé nyílt, nem volt könnyű egyedit gurítani. A Lotus mégis rengeteg pénzt locsolt bele az utolsó Elanba. Én pedig találtam egyet Cipruson. Méltatlanul magára hagyva.
Gyakran igaz a mondás, hogy egy autó értékét a múltja határozza meg, és ez akkor is igaz, ha az autó egy híresebb személy tulajdona.
Sokan ledobták a szíjat a Mercedes-AMG Project One-jától, pedig a Yamaha már 1994-ben utcára vitte volna az akkori V12 versenytechnikát. Borsos árcédulája és a japán gazdasági válság végül elvitte a projektet.
Mobilitás neked, és a bevásárló szatyrodnak. Így reklámozták az eredeti Peel P50-eseket, amik hivatalosan a világ legkisebb autói, ráadásul felfrissítve, a mai napig kaphatóak.
Nagyobb hatótávval, ráncfelvarrott kinézettel próbáltuk a Mini egyetlen konnektoros hibridjét, amit még mindig nagyobb élmény vezetni, mint bármit emelt hasmagassággal.
Egyre több technológiát kénytelenek a motortérbe szorítani a gyártók, ha szeretnének megfelelni az EU által támasztott szigorú károsanyag-kibocsátási normáknak, ami az autók drágulásával jár. Viszont nem a Jaguarnál.
Ilyen egy stílusos villa, ha azt egy autógyártó tervezi. Ha akarod, egy vadiúj Aston Martin DBX is jár hozzá, persze a falak színével megegyező fényezésben.
Hagyományos módszerekkel, a legjobb restaurátorokat bevonva születik újjá a legendás Bentley Blower. Mindössze 12 darab készül majd belőle, a legnagyobb odafigyeléssel.