Volt időszak, amikor a kétüteműek fellegvárában müncheni klasszikusok készültek, igaz, nem sokáig.
Hiába voltak jó formatervezők a kommunista országokban, ötleteik többnyire papíron maradtak.
Így nem lett fekete valutámból sárga Ford Caprim.
Egy korszak, amikor ünnep volt, ha megérkezett az éveken át összekuporgatott, előre befizetett és évekig várt családi autó.
A második világháború előtti magyar autópiacon négyezer pengőnél kevesebbe került egy személyautó, méghozzá nem is akármilyen, az Audi család Auto-Unionhoz tartozó DKW.
Még hogy a fiatalok nem szeretik az autót? Íme a cáfolat, a 19 éves Kristóf feltámasztott egy klasszikus platóst és használja is.
Az Opel eisenachi üzeme 30. évfordulóját ünnepli – írja az automobilwoche.de
A gulyáskommunizmusban már az is újsághír volt, ha egy krómozott díszléc felkerült valamelyik szocialista modellre, de olykor születtek izgalmasabb autók is.
A különleges események, különleges körülmények, különleges feladatok és persze a különösen megszállottak különleges megoldásokat szülnek még a személyautóknál is.
Tömegmodellek és igazi ritkaságok is akadnak a felhozatalban.