Még hogy a fiatalok nem szeretik az autót? Íme a cáfolat, a 19 éves Kristóf feltámasztott egy klasszikus platóst és használja is.
Az Opel eisenachi üzeme 30. évfordulóját ünnepli – írja az automobilwoche.de
A gulyáskommunizmusban már az is újsághír volt, ha egy krómozott díszléc felkerült valamelyik szocialista modellre, de olykor születtek izgalmasabb autók is.
A különleges események, különleges körülmények, különleges feladatok és persze a különösen megszállottak különleges megoldásokat szülnek még a személyautóknál is.
Tömegmodellek és igazi ritkaságok is akadnak a felhozatalban.
Imádták a feketézők, hittek benne a népek, volt, aki ötször is nyert.
"A Wartburg és a Trabi nemcsak kultikus, hanem klasszikus autó státuszt is elértek, hivatalosan is oldtimerek lettek. A Trabant értéke határozottan növekszik.A nagyon régi Wartburg pedig igazi kincs. ”
A mi Trabink ma már nemcsak kultusz, hanem hivatalosan is oldtimer – ezzel a címmel számol be a Berliner Kurier arról, hogy az egykoron kigúnyolt NDK jármű elfoglalta helyét a történelmi autók panteonjában, s jogosult H-s rendszámot kapni. Németországban ezzel jelzik az oldtimer kategóriát....
Itt az igazi zöld autó, melyben kert is van! A hatvanas években különösen a németeknél dúlt az autós kertészkedés divatja.
Szemetelésre buzdította honfitársait a bolgár Billy, akinek így lett autógyűjteménye.