Nemrégiben a dobfék szinte csak a kisautókban volt megtalálható. Az e-mobilitás most ennek a masszív és olcsó technológiának a visszatérését hozta el.
A kedvezmények politikájának következetes végrehajtása, valamint a nem japán autógyártók piacra lépése felgyorsította az Délkelet-ázsiai Nemzetek Szövetségének tagállamaiban (ASEAN) a villanyautó-kereskedelem fellendülését. Az adatok megértésében a GlobalData piackutató elemzésére támaszkodunk...
Az e-autók esetében a téli fűtés helyes megválasztása döntő fontosságú az utolsó kilométeres hatótávolság szempontjából. A ZF most egy opciót ad hozzá.
A töltőinfrastruktúra lassú bővülését tartják az e-mobilitásra való átállás legnagyobb akadályának. Bár a közelmúltban történt némi előrelépés, számos autógyártó mégis saját megoldásokra összpontosít.
A személygépkocsikban használt e-üzemanyagokról folyamatosan folynak a viták. De még mindig nem valószínű, hogy megmentik a belsőégésű motort a megszűnéstől.
Az elektromos autók nem bocsátanak ki égésből származó szennyezőanyagokat. A környezetszennyezés egy másik formájában azonban mindenképpen részt vesznek. Az EU új károsanyag-kibocsátási előírásai most ezt célozzák meg.
Az autóvásárlóknak a jármű megrendelésekor biztosnak kellene lenniük a támogatás összegéről - véli az autóklub, és bírálja a német szövetségi kormány új támogatási irányelveit.
Svájc egy sor szigorú intézkedést fontolgat a villamosenergia-megtakarítás érdekében, amelyeket akkor hajtanak végre, ha az ország energiahiányt tapasztal. Svájc elsősorban a Franciaországból és Németországból importált áram mennyiségének visszaesése miatt került nehéz helyzetbe.
Nyilván ezeknek a Kínában gyártott modelleknek a nagy része teljesen elektromos lehet.
A kormány bemutatta a villamosenergia-hiány kezelésére vonatkozó tervét.