WEC
A Mark Webber, Timo Bernhard és Brendon Hartley által vezetett Porsche 919 győzött a 6 órás World Endurance Championship legutóbbi futamán, a Nürburgringen, ezzel a trió első győzelmét szerezte. a 17-es rajtszámú autó több mint egy kört vert a második helyezett Porschére (Neel Jani, Marc Lieb és Romain Dumas), valamint a harmadik helyen befutó Audi R18 e-tron quattróra (Marcel Fassler, André Lotterer, Benoit Treluyer).
A Porsche ezúttal a nagy leszorítóerőt biztosító aero-csomaggal küldte pályára a 919 Hybrideket, amelyek nyers tempó tekintetében egyértelműen a mezőny leggyorsabb autói voltak. A verseny első órájában a Neel Jani által vezetett 18-as Porsche állt az élen, mivel a későbbi győztes autó orrán eltört egy légterelő, ami miatt alulkormányzottá vált a versenygép. Azonban a 17-es autóval Webber behozta a hátrányt a második órában, amikor vezető autót 5 másodperces stop and go büntetésre ítélték azért, mert több benzint használt fel egy körben a megengedettnél. Ezt az autót hasonló okok miatt egyszer még egy fél perces, egyszer pedig egy egész perces stop and go büntetésre ítélték. Mint kiderült, a motorban lévő szenzor volt a ludas, amelyik a motorba jutó benzin mennyiségét szabályozza.
Ezek után nagy bravúr volt a 18-as autó legénységétől, hogy az utolsó kerékcserék után így is visszaszerezték a 2. helyezést. A 3. helyen végző, 7-es rajtszámú Audi R18 e-tron quattro az utolsó órában még csak a 4. helyen haladt. A másik Audit vezetőt Lucas di Grassit azonban megkérte a csapatvezetés, hogy előzékenyen engedje maga elé a bajnokságban jobban álló csapattársakat, mivel kiderült, hogy nem tudja komolyan támadni Lieb Porschéjét a 2. helyért.
A Toyota ismét esélytelen volt a német márkák ellen, a japán autók az 5. és a 6. pozíciót szerezték meg jelentős lemaradással, három kör hátránnyal.