Drámai módon ért véget az idei WEC-szezon, de a Toyota Gazoo Racing legyőzte a kihívásokat és sorozatban hatodik alkalommal nyerte el a gyártók világbajnoki címét.
A koreai gyártó a luxusmárkájával, a Genesisszel épít egy LMDh autót a Hosszútávú világbajnokság Hypercar kategóriájába, de a program pontos részleteit továbbra is titokban tartják.
A francia gyártó leleplezte az erősen átdolgozott, hátsó szárnnyal kiegészített hypercar prototípusát, amelytől azt reméli, hogy minden WEC-futamon esélyes lesz a dobogóra.
A Porsche Penske Motorsport megszerezte tegnap a 2024-es FIA World Endurance Championship (WEC) szezon első győzelmét, miután a Qatar Airways Qatar 1812 kilométeres versenyen a futam nagy részében vezetett.
A megújult összetételű Toyota Gazoo Racing készen áll arra, hogy megvédje az FIA Hosszútávú-világbajnokság (WEC) egyéni és gyártói bajnoki címeit a csúcskategória valaha volt legnagyobb és legerősebb mezőnye ellen.
Egy kis séta a bokszutcákban, panoráma az autósport kategóriák változásairól.
Fölényes kettős győzelmet aratott a Toyota a Sebring 1000 mérföldesen: a 2023-as Hosszútávú-világbajnokság első versenyét a címvédő japán alakulat a tavalyinál jelentősen erősebb konkurencia ellenére is dominálta a Hypercar csúcskategóriában.
A Toyota megnyerte az előszezoni prológ tesztet az áttervezett GR010 Hybriddel, amely hibátlanul működött mindkét napon. Március 17-én, pénteken rajtol a 2023-as Hosszútávú-világbajnokság első versenye, a Sebring 1000 mérföldes.
Az amerikai autógyártó egy vadonatúj LMDh kategóriás prototípust mutatott be, amellyel jövőre Amerikában és a Hosszútávú Világbajnokságon is indulni fognak.
Egy ízelítő képen az olaszok megmutatták a jövőre érkező Le Mans-i Hypercar prototípus orrát.